  • 11. Data: 2015-10-14 18:35:37
    Temat: Re: zakup uszkodzonego samochodu przez laika
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

    ... po zrobieniu trasy Kraków Toruń i z powrotem niezależnie jakie to było
    auto
    to zawsze na następny dzień byłem zdziwiony dlaczego to radio
    tak głośno chodzi :)
    ---
    W lepiej wyciszonym samochodzie też jest odpowiednio głośniej przy szybkiej
    jeździe. Natomiast radio może samo zgłaśniać się przy zwiększaniu prędkości.

  • 12. Data: 2015-10-14 19:21:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.10.2015 o 17:07, Bolko pisze:
    > 30 kzł na gotowo
    to niema tematu. za 30 tyś spokojnie znajdziesz auto nie zajechane, w
    dobrym stanie. Ja myślałem że chcesz kupić za 3 tyś....

    ToMasz

  • 13. Data: 2015-10-14 19:22:51
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Znajomy przyjechał na kołach z Hamburga mazdą 5 za 22,5 kPLN,
    > pięcioletnią, poniżej 100 tys, kupiona od I właściciela. Do zrobienia
    > drzwi (przytarte, ale wystarczy podmalować, bez szpachlowania czy
    > klepania. No i do tego oczywiście opłaty+rejestracja. Gościowi z którym
    > pojechał dał 500 PLN i dorzucił się do paliwa. Może bez cenowych
    > rewelacji, ale z pewnością nie przepłacił, a przynajmniej wie, co kupił.

    Jestes pewien ze to byla Mazda 5 a nie 2?
    Cena duzo za niska.
    Pzdr
    Adam

  • 14. Data: 2015-10-14 19:44:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-14 17:07, Bolko wrote:
    > 30 kzł na gotowo
    > dla rodziny 2+2 czyli kombi

    To kup po leasingu od dealera, najlepiej gdyby samochód był u niego
    kupowany i leasingowany. Przynajmniej w miarę wiarygodną historię
    bedziesz miał. Wbrew obiegowym opiniom mało kto takimi samochodami
    jeździ po wertepach. W tej cenie możesz jeszcze znaleźć coś z gwarancją.
    A i mały kredyt nie stanowi problemu jak by trzeba było wydać 35. IMHO
    pewniejsze niż klepane przystanki z zachodu, choć może nie tak wypasione.

  • 15. Data: 2015-10-14 20:20:21
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Generalnie jakie to b będzie auto mi nie zależy.
    >No może poza tym żeby był duuuuuuuuży bagażnik.
    >Pytanie jak znaleźć TO auto.
    Laguna 2 po FL. Z silnikiem 2.0 dci.
    w cenie w okolicach 30k mozesz wybierac z najlepszych modeli.
    Lub Laga 3, ale tu nie wiem czy cena sie lapie

  • 16. Data: 2015-10-14 21:47:00
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > to niema tematu. za 30 tyś spokojnie znajdziesz auto nie zajechane, w
    przebieg do 150 tys
    do 5 lat
    pierwszy właściciel
    kombi
    do 35 tys zł

    http://tiny.pl/gm253

    wynik 47 aut na całą polskę !!!!!!!!!!!

    Z czego połowa to albo w na drugim końcu polski
    a druga pierwszy właściciel to był ale w Niemcczech

  • 17. Data: 2015-10-14 22:18:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 14 Oct 2015 06:09:30 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Witam
    > Auto potrzebuje kupić.
    > Na nowe mnie nie stać.
    > Używane nie śmigane niemiec płakał jak sprzedawał.
    > Trudno mi uwierzyć.
    > No to może pójść w drugą stronę.
    > Kupić powypadkowe i samemu zawieść do blacharza.
    >
    > Czy to dobry pomysł?

    Teoretycznie pomysł niezły, bo przynajmniej masz duże szanse że znasz
    przyczynę dla której ktoś sprzedaje auto, całkiem możliwe że nie będzie się
    sprzedawcy chciało cofać licznika czy robić innych piców w aucie które i
    tak nie jeździ.

    Pytanie czy nie mając doświadczenia dasz radę.
    Bo podstawowa sprawa to ocena tego co jest do zrobienia - pozornie lekkie
    uszkodzenie (błotnik, zderzak, lampa), może urosnąć jak się okaże że
    jeszcze wózek, kolumna, wahacz, albo i podłużnica się przekosiła.
    A żeby takie rzeczy oceniać to warto mieć doświadczenie a i obejrzeć nie
    jeden samochód.
    Bo potem jak zaczną rozbierać Ci takie auto to się okaże że koszty będą 3x
    takie jak myślałeś.

    Warto też mieć doświadczenie w danym modelu żeby mieć ogląd na to jakie
    części są dostępne, z czym jest problem, co ile czasu się robi.

    Do tego dodatkowe opłaty - laweta czy ktoś kto to zrobi.
    Warsztat niekoniecznie będzie chciał garażować Ci na wpół zrobiony samochód
    podczas kiedy będziesz szukał części na Allegro itp. itd.

  • 18. Data: 2015-10-14 22:24:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jestes pewien ze to byla Mazda 5 a nie 2?
    > Cena duzo za niska.

    Właśnie dlatego jechał po nią do Hamburga. Z opłatami, kosztami i
    naprawą drzwi wyszło mu (pewnie, bo nie pytałem) ~ 25, może 26, ale to
    wciąż dobra cena.

    --
    Yogi(n)

  • 19. Data: 2015-10-15 05:35:15
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 15:09, Bolko pisze:

    > Czy to dobry pomysł?

    Nie znając się dobrze masz dużą szansę na zakup samochodu, w którego
    porządną naprawę trzeba włożyć 3x tyle, ile ci się wydaje. A to i tak
    przy założeniu, że cała reszta oprócz widocznych uszkodzeń jest OK. A
    wszelkie okazje, które da się połatać po taniości są rozdrapywane przez
    handlarzy na pniu. Ja tam bym się nie pchał.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2015-10-15 08:09:33
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-10-15 o 05:35, LEPEK pisze:

> [...]
    > wszelkie okazje, które da się połatać po taniości są rozdrapywane przez
    > handlarzy na pniu. Ja tam bym się nie pchał.

    Może śmieszna teoria podchodząca pod spiskową, ale... Jak swego czasu
    odwiedzałem ze znajomym komisy, to odnieśliśmy wrażenie ze 2-3 razy, że
    samochód był po dość poważnych naprawach blacharskich, a miał zostawione
    lekko porysowane np. drzwi lub zderzak czy inną pierdołę na wabia :)
    Człowiek się skupi na tej małej rysce i z góry uważa, że to właśnie była
    przyczyna sprzedaży auta. Trzeba uważać, bo to dżungla :)