  • 1. Data: 2015-10-14 15:09:30
    Temat: zakup uszkodzonego samochodu przez laika
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Auto potrzebuje kupić.
    Na nowe mnie nie stać.
    Używane nie śmigane niemiec płakał jak sprzedawał.
    Trudno mi uwierzyć.
    No to może pójść w drugą stronę.
    Kupić powypadkowe i samemu zawieść do blacharza.

    Czy to dobry pomysł?

  • 2. Data: 2015-10-14 15:22:04
    Temat: Re: zakup uszkodzonego samochodu przez laika
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 14 października 2015 15:09:31 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > Trudno mi uwierzyć.
    > No to może pójść w drugą stronę.
    > Kupić powypadkowe i samemu zawieść do blacharza.

    Jak masz dobrego i zaufanego blacharza to może mieć sens. Jak nie masz takiego to nie
    ma sensu. Zrobią ci bylejak i wyjdzie na to samo.

    A jak znasz dobrego to nie babraj sie w wyszukiwanie rozbitka tylko od tegoż
    mechanika sie dowiedz który egzemplarz zrobiony przez niego jest warty
    zainteresowania.

  • 3. Data: 2015-10-14 16:46:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Witam
    > Auto potrzebuje kupić.
    > Na nowe mnie nie stać.
    > Używane nie śmigane niemiec płakał jak sprzedawał.

    Po znajomych popytaj, poszukaj na allegro - ale od właściciela, nie
    handlarza. Zapomnij o ściąganych z Niemiec i od takich, co po
    kilkanaście wystawiają.
    Albo popytaj wśród znajomych i pojedź sam po auto z kimś, kto się na tym
    zna. Można kupić fajne autko za przyzwoite pieniądze - nawet z
    uszkodzonymi blachami czy np. drzwiami, które łatwo wymienisz. Wyłącznie
    bezpośrednio do właściciela. Tylko trzeba na to czasu, "ogarnięcia" i
    znajomego, który wie, co w trawie piszczy.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2015-10-14 16:47:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > No to może pójść w drugą stronę.
    > Kupić powypadkowe i samemu zawieść do blacharza.
    dobry pomysł, ale z garścią uwag. powypadkowe może być krzywe, więc
    odpada. po stłuczce na parkingu - tak. ale moze w inną stronę? Kup
    rdzewiejące (ale nie na progach), z zajechanym silnikiem. silnik kup na
    allegro, zleć wymianę, a rdzę pozostaw albo zamaluj pędzlem.
    napisz jeszcze ile masz kasy, to może coś doradzimy.

    ToMasz

  • 5. Data: 2015-10-14 17:07:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > napisz jeszcze ile masz kasy, to może coś doradzimy.
    >
    > ToMasz

    30 kzł na gotowo
    dla rodziny 2+2 czyli kombi
    dużo po Krakowie + autostrady
    z moje strony tylko jedną fanaberie
    przy 140 km/h można rozmawiać w aucie

    ps

    Kiedyś na tej grupie ktoś mnie przekonywał że mondeo jest lepszy=cichszy od octavi.
    Ale miałem to szczęście że miałem auto służbowe
    Octavie
    C-MAX
    Mondeo
    i po zrobieniu trasy Kraków Toruń i z powrotem niezależnie jakie to było auto
    to zawsze na następny dzień byłem zdziwiony dlaczego to radio
    tak głośno chodzi :)

    ps 2
    Generalnie jakie to b będzie auto mi nie zależy.
    No może poza tym żeby był duuuuuuuuży bagażnik.
    Pytanie jak znaleźć TO auto.

  • 6. Data: 2015-10-14 17:22:21
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > napisz jeszcze ile masz kasy, to może coś doradzimy.

> [...]

    Znajomy przyjechał na kołach z Hamburga mazdą 5 za 22,5 kPLN,
    pięcioletnią, poniżej 100 tys, kupiona od I właściciela. Do zrobienia
    drzwi (przytarte, ale wystarczy podmalować, bez szpachlowania czy
    klepania. No i do tego oczywiście opłaty+rejestracja. Gościowi z którym
    pojechał dał 500 PLN i dorzucił się do paliwa. Może bez cenowych
    rewelacji, ale z pewnością nie przepłacił, a przynajmniej wie, co kupił.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2015-10-14 17:29:27
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Po znajomych popytaj, poszukaj na allegro - ale od właściciela, nie
    Wklepałem w Ottomoto
    kombi
    do 35 tys zł
    Nieuszkodzony
    Pierwszy właściel
    Kraków i okolice

    do 100 tys km 3 samochody
    do 150 tys km 14 samochodów 3/4 aut od firm
    Pytanie

    jak wyfiltrować samochody od pierwszych właścicieli?

  • 8. Data: 2015-10-14 17:34:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14.10.2015 o 17:29, Bolko pisze:

    > Wklepałem w Ottomoto
    > kombi
    > do 35 tys zł
    > Nieuszkodzony
    > Pierwszy właściel
    > Kraków i okolice
    >
    > do 100 tys km 3 samochody
    > do 150 tys km 14 samochodów 3/4 aut od firm
    > Pytanie
    >
    > jak wyfiltrować samochody od pierwszych właścicieli?

    No właśnie wyfiltrowałeś.
    Tak właśnie wygląda polski rynek.

    Ogromna większość (prawie wszystkie) to przystanki z Zachodu wyklepane
    przez kowala i ściągnięte TYLKO w celu naciągnięcia naiwnych na kasę.

  • 9. Data: 2015-10-14 17:45:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Po znajomych popytaj, poszukaj na allegro - ale od właściciela, nie
    Wklepałem w Ottomoto

    Wklep w allegro, na otomotto wystawiają handlarze. Allegro pokaże
    jednych i drugich, ale wybieraj tylko tych z allegro. Wybór sporo
    mniejszy, ale kilka zapewne znajdziesz, a po prostu zaoszczędzisz czas
    na wybieranie. No a potem oglądaj, czy dany rzekomy I-szy właściciel nie
    wystawia jeszcze siedmiu innych.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2015-10-14 18:35:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Jesli odpuscisz sobie fanaberie to mozesz zerknąć na doblo najlepiej
    2007 bo nie mialy jeszcze dpf:) szukaj jak sie da z silnikiem 105km
    1,9l. trafilo mi sie jak slepej kurze ziarno wlasnie takie z smieszny
    pieniadz. komisy w warszawie i okolicach omijaj. szerokim łukiem.

    na wale miedzyszynskim ogladalem niedokladnie umyte, smierdzace topielce
    po prawie 30kpln.
    swoj kupilem za jakies 20-22k ale poturlac sie musialem do puław z
    okolic wawy. oplacalo sie.

    tyle ze doblasem to sie dobrze jedzie tak do 120 bo to aerodynamika
    szescianu. Turla sie do 160 bez problemu ale spalanie ze standardowych
    6-6,5l wzrasta do 10 (rekord).