  • 11. Data: 2010-09-18 12:23:52
    Temat: Re: zakochałem się
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.09.2010 slaweks <s...@s...cz> napisał/a:

    > To na czym ja byłem jakieś 25 lat temu w kinie? Jakieś rosyjskie 3d w
    > wykorzystaniem dwóch polaryzatorów w okulrarach?

    Może to kręcili w azjatyckiej części rosji ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 12. Data: 2010-09-18 16:23:59
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-18 13:56:59 +0200, slaweks <s...@s...cz> said:

    > To na czym ja byłem jakieś 25 lat temu w kinie? Jakieś rosyjskie 3d w
    > wykorzystaniem dwóch polaryzatorów w okulrarach?

    Kino "Oka" w W-wie. Obowiązkowy punkt wycieczek prowincjonalnej
    młodzieży szkolnej do stolycy.
    Też byłem, nawet miałem ochotę rąbnąć im te okulary, bo takie
    polaryzatory to był towar nie do zdobycia.
    :)
    Ale się nie dało. Cerber u bramy wyjściowej.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-09-18 19:20:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JA pisze:
    > Nie ma.

    He, najczęściej właśnie robię w ten sposób :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2010-09-18 19:25:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    TheGuru pisze:
    > czytam, ale tak na szybko nie znalazłem konkretnych informacji o technice.
    > jak bym się już za to zabrał to czy zaczynać od razu od dwóch aparatów i czy
    > powinny być identyczne?
    > czy do statycznych widoczków wystarczy statyw z jednym aparatem z jakąś
    > szyną?
    > czy robienie z ręki jednym aparatem ma sens?
    > jak zacząć przygodę z anaglifami?

    Na początek jeden aparat i ''na kiwaczka'' (opis niżej), oczywiście
    sceny muszą być statyczne. Są obiektywy stereo, ale wykorzystują mały
    fragment klatki, a do tego są kiepski i ciemne. Ale tanie więc można
    zaszaleć. W końcu używa się dwóch aparatów.
    Jeśli chcesz oglądać przez okularki, polecam colorcode
    (fiolet-pomarańcz) - najlepiej przenosi kolor, choć ''najlepiej'' to
    kwestia umowna.
    Być może będę prowadził szkolenia z 3D, choć nie wierzę w zgromadzenie
    masy krytycznej. W radiu PIN, w kąciku foto mam teraz trzyczęściowe małe
    info o technologii. Będzie na ichnim archiwum dźwiękowym, a może w końcu
    ja też sobie wrzucę do siebie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /badacze dowiedli, że globalne ocieplenie wzięło się ze żarówek setek/

  • 15. Data: 2010-09-18 21:03:30
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    pewnie Hoffman się nie zna ("ako pierwszy film w Europie nie zrobiony
    komputerowo" - jego własne słowa) - ale trzeba mu wybaczyć, bo to
    tylko reżyser :-))))))))))))

    Pozdrawiam
    Les

  • 16. Data: 2010-09-20 12:01:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał

    > Najlepiej sobie od początku w Painterze namalować.

    Painter nie jest 3d, lepiej w Autocadzie :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-09-20 18:31:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > Painter nie jest 3d, lepiej w Autocadzie :-)

    Hardkor robi 3d z wyobraźni, wystarczy mu Painter.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest
    fajne/

  • 18. Data: 2010-09-21 06:20:29
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 20:31:40 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Hardkor robi 3d z wyobraźni, wystarczy mu Painter.

    Hardkorowi wystarczy kawałek kredy:
    http://3dpaint.blogspot.com/2008/10/3d-street-painti
    ng.html
    ;-)

    Ja sobie 3D na razie odpuściłem. Samo zdjęcie 3D nie daje jeszcze tak dużo
    żeby się nad nim trudzić ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2010-09-21 06:33:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henry(k) pisze:
    > Hardkorowi wystarczy kawałek kredy:
    > http://3dpaint.blogspot.com/2008/10/3d-street-painti
    ng.html
    > ;-)

    Ech, mieć taki ''aparat'' w palcu... oddałbym za wszystkie cyfraki.

    > Ja sobie 3D na razie odpuściłem. Samo zdjęcie 3D nie daje jeszcze tak dużo
    > żeby się nad nim trudzić ;-)

    Mnie też już się znudziło. Zwłaszcza od czasu, kiedy porobiłem tego
    trochę komercyjnie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie
    wyrobię/

  • 20. Data: 2010-09-22 07:06:31
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    ng.html

    > Ech, mieć taki ''aparat'' w palcu... oddałbym za wszystkie cyfraki.

    > Mnie też już się znudziło. Zwłaszcza od czasu, kiedy porobiłem tego trochę
    > komercyjnie :)

    Mi się, rzecz jasna, jeszcze nie znudziła a dobrze zrobione zdjęcia 3d
    naprawdę są świetne. juz widze oczami wyobraźni pokaz wakacyjnych zdjęc 3d
    rzucanych z projektora na scianę.

    nie mogę znaleźc w sici fotek z aparatu Fujifilm FinePix REAL 3D W3.
    czy Waszym zdaniem zdaniem ten aparat potrafi zrobić "super swietne"
    zdjęcia. jego wielką zaletą są rozmiary, mozna bez kłopotu nosić w kieszonce
    i pstrykać w razie potrzeby.