  • Data: 2004-06-15 16:54:41
    Temat: Re: zakładania telefonu ciąg dalszy
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 15 czerwiec 2004 roku,
    kiedy to Miernik posłał(a) w świat wiadomość
    local>

    > Tak korzystałem, przez kilka miesięcy przed słynnym przegięciem pały
    > na początku tego roku czyli afery TP<->Pol34.
    To wiesz, że Allego zmieniło dostawcę błyskawicznie.
    Z ATM S.A., który hostuje teraz większość największych portali nie masz
    chyba żadnych problemów?
    Bo że ATM zyskał to, co straciły niektóre MANy, to chyba aż tak bardzo cię
    nie denerwuje? ;-)

    > Kilka miesięcy męki, "512 kbps" -> w rzeczywistości poza godzinamy
    > 00:00-06:00 to tak średnio 128 kbps, średnio dwa dni w miesiącu nic
    > nie działa.
    Nie wiem, co paliłeś, ale to był bardzo zły towar.
    Po to m.in. TP udostępniała każdemu zainteresowanemu Neostradę na miesiąc,
    by w takie bajki o czarnej wołdze nie wierzył nawet przedszkolak.

    > Ściąganie filmów przez p2p to nie jest normalne korzystanie z sieci. W
    > rozsądnie zrobionej sieci, do tego celu przeznacza się tylko pasmo
    > którego nikt akurat nie potrzebuje do żadnych innych, prawdziwych
    > usług sieciowych (www, smtp, ssh itp). Dlatego użytkownik nie musi się
    > martwić że jakieś ściąganie śmieci im zapcha łącze. W taki sposób
    > 256kbps (od dobrego upstream providera) może być całkiem dobrym łączem
    > nawet na 100 komputerów.

    Klienci się rozbestwiają.
    Pójdzie jeden z drugim do kogoś, kto ma Neostradę, posłucha na przykład
    radyjka i stwierdzi, że to lepsze, niż ta sieczka, która leci w eterze.
    No tak, ale to "nienormalni użytkownicy ściągający śmieci".

    To nie złe telekomy wykańczają osiedlówki.
    To nieomylni i wszystkowiedzący administratorzy sami je niszczą.

    P.s.
    Popołudniowa kawa i dobre radyjko (takiej muzyki nie gra żadna z
    siedemnastu stacji, jakie odbieram w Katowicach)
    Network received: 24874908 bytes
    Server: SHOUTcast Distributed Network Audio Server/SolarisSparc v1.9.4
    Metadata received: 44998 bytes
    Metadata interval: 8192 bytes
    Stream name: Smoothjazz.Com - The worlds best Smooth Jazz - Live From
    Monterey Bay
    Current title: Alex Bugnon - 107 Degrees In The Shade

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,