  • Data: 2004-06-15 17:56:26
    Temat: Re: zakładania telefonu ciąg dalszy
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 15 czerwiec 2004 roku,
    kiedy to Admin TVK Tel-Ka posłał(a) w świat wiadomość

    > Miałem przyjemnośc hostować firmę która uprzednio była w PozMANie i dla
    > tych serwisów (a także większości sieci EDU kóre miały własne bramki)
    > działało tragicznie przez ponad 2 tygodnie.
    > Klasy komercyjne z komercyjnyych klas MANów przez prawie 2 miesiące miały
    > problemy z wysyłaniem danychprzez łącza światowe.

    Zabawę w odmrażaniu na złość uszu podjęły obie strony.
    TP postanowiła uporządkować ruch komercyjny w MANach, te odgrażały się, że
    sprowadzą TPNet do roli wielkiego intranetu.

    Popatrz teraz, kto z perspektywy kilku miesięcy zyskał, a kto na tej
    "zabawie" stracił.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,