  • Data: 2004-06-15 16:52:19
    Temat: Re: zakładania telefonu ciąg dalszy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik <m...@c...pl> wrote:

    > Kilka miesięcy męki, "512 kbps" -> w rzeczywistości poza godzinamy
    > 00:00-06:00 to tak średnio 128 kbps, średnio dwa dni w miesiącu nic
    > nie działa.

    To Ty chyba korzystałeś z innej Neostrady. Rozumiem gdybyś pisał o sytuacji
    z początku _ubiegłego_ roku. Zresztą - jeśli ktoś chce może zajrzeć na
    alt.pl.neostrada i zobaczyć, że raczej nikt nie ma takich problemów od
    przynajmniej roku.

    > nawet na 100 komputerów. Jeśłi RTT byłby zawsze <100 ms, i wprowadzone
    > ograniczenia wysycania łącza przez ściągaczy to wolałbym łącze na
    > jednym takim kopie niż neostradę dla siebie.

    Skoro Twoja teoria niczego nie dowodzi, to po co ją przytaczasz? Myślę, że
    zakładając takie same parametry i cenę, większość ludzi wolałaby mieć
    512kbps tylko dla siebie.
    Skoro można bez problemu wysycić to łącze korzystając z różnych usług.

    --
    Przemysław Maciuszko