  • Data: 2004-06-15 18:03:28
    Temat: Re: zakładania telefonu ciąg dalszy
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> napisał(a):
    > Puśćmy wodze fantazji. Widzisz te pięć wysokich bloków? O tam, niedaleko.
    [cut]
    > Będziesz miał ich wszystkich w kieszeni.

    Tylko fantazjujesz sobie, czy tykasz się mojej osoby i tego, co użytkownicy
    mojej sieci nazywają internetem? Bo nie bardzo rozumiem, jak mam odnieść to
    do wypowiedzi, którą skierowałem do Sal'a. Znacząca większość użytkowników
    mojej sieci wykorzystuje samą sieć równie często, a nawet częściej, jak
    samego dostępu do Internetu. Co innego, że pozostała część użytkowników
    korzysta z internetu w nadmiarze.

    > Wracamy do rzeczywistości. Zła i Paskudna Telekomuna wprowadza
    > Neostradę za 59 zł. A na dodatek za instalację liczy sobie tylko
    > symboliczną złotówkę. Pewien rozdział w historii sieci osiedlowych już
    się skończył.

    First of all; już się naczytałem Twoich opinii o Neostradzie. Na tej i
    innych grupach jest ich pełno, być może TA grupa jest odpowiednią, ponieważ
    powoli stajesz się *problemem polskiego internetu*. Kto wie, czy już nie
    zyskałeś miana *akwizytora internetu* (bez obrazy) ;-). Na pewno masz
    znakomitą rację w tym, że jest to (na skalę Polski) znakomita oferta w
    dostępie do Internetu. Tylko złotówka za instalację i 59 polskich złotych
    miesięcznie. Niestety wciąż jest to _tylko_ 128kbit (chociaż, że "tylko dla
    siebie") i nie ma możliwości wymiany filmu, płyty z mp3, czy innych, z
    sąsiadem zza ściany w kilka minut. Widocznie sieci osiedlowe otwierają nowy
    rozdział ich zastosowania. Nie tylko jako alternatywa dla modemów 56k i neo
    128k.

    Second of all; wiem, że prowadzisz swoją akcję promocyjną Neostrady, ale
    nie przekonasz ludzi, którzy potrzebują sieci, jako czegoś, do przesyłania
    dużych ilości danych z/do komputera w innym rejonie osiedla, a niekiedy i
    miasta. Swoje i tylko swoje 128kbit za 59zł (podczas, gdy dostęp do sieci
    100Mbit/s lub nawet 1000Mbit/s i internetu - 2Mbit/150osób, kosztuje 45zł)
    możesz - za przeproszeniem - schować w takim wypadku. :-)

    Miałem nadzieję, że czytający zauważą, iż wszystko zależy od człowieka - do
    czego jest mu potrzebny ten Internet/ta sieć.

    Pozdr,

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl