-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
eed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.n
eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 25 Oct 2011 18:46:15 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zakaz wjazdu na most [DC]
References: <2...@g...googlegroups.com>
<4ea65c92$1@news.home.net.pl> <j85mq3$hst$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <j85mq3$hst$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <i...@b...softax.pl>
Lines: 69
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1319562001 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5812 83.18.189.42:38577
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2409139
[ ukryj nagłówki ]Artur Maśląg wrote:
> W dniu 2011-10-25 08:52, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
>> W dniu 2011-10-24 14:17, grzech pisze:
>>> Witam, w radiu właśnie kolejny raz mówią, że złapano ponad tysiąc
>>> kierowców łamiących zakaz wjazdu na most. Możecie mi wytłumaczyć ten
>>> fenomen? Nie taniej pojechać taksówką do pracy niż wzbogacać budżet
>>> nierobów pchając się świadomie przez ten nieszczęsny most? Tak trudno
>>> zapamiętać znak zakazu, czy wiara w niewidzialność jakąś?
>>
>> Nie to, że bronię kierowców, bo jak ktoś nie patrzy na znaki, to sam
>> jest sobie winien.
>
> No jest, jestem tylko ciekaw jak to oznakowanie tak naprawdę wygląda.
> Możliwe, że dobrze - sam póki co nie sprawdzę, ponieważ się w rejon
> nie wybieram, a z ciekawości to mam inne rzeczy do roboty ;)
Wygląda "standardowo" -- zakaz wjazdu a pod nim tabliczka, że "nie dotyczy, ble,
ble ble". Jak się jedzie od Bankowego to są jakieś poprzedzające informacje,
zmieniona organizacja ruchu (np. wydzielony pas do skrętu w stronę pl.
Teatralnego). Od strony Pragi uprzedzające oznaczenie kiepskie. Jechałem tylko
do skrętu przez tory z Radzymińskiej w Radzymińską. Skręt "oczywiście" bez
świateł -- dodanie sygnalizacji w tym miejscu naszch dzielnych miejskich
najwyraźniej przerosło (wiem że tam komplikacja w postaci torów i szlabanów i
trzebaby sygnalizację ze szlabanem zsynchronizować -- ale chcieć to móc).Ja
jechałem ok 10 rano, więc w miarę szło -- dzięki temu głównie, że z racji
pozamykania co się da ruch z przeciwka był niewielki. Ale pomiędzy 7.30 a 9 i
pomiędzy 15 a 19 to bym się tam nie pchał.
>
>> Ale z drugiej strony, wkurza mnie eldorado, jakie
>> urządziła tam sobie strasz miejska wespół z policją. Akurat pracuję w
>> okolicy i widzę sytuację codziennie - najczęściej dają się złapać nie
>> ph, a przyjezdni z rejestracjami wwl albo bi..., w tym głównie zagubieni
>> i mniej ogarnięci użytkownicy samochodów, dla których nowa sytuacja na
>> pradze jest już tak wysoce stresująca, że ciężko logicznie rozeznać tę
>> nielogiczną sytuację ("przecież jeżdżą autobusy, więc nie może być
>> zamknięty; pewnie nie zauważyłam/em jakiejś tabliczki, że ten zakaz to
>> dla tirów albo od grudnia...").
>
> Obawiam się, że to zbyt idealistyczne przedstawienie "niemot".
Jechałem tamtędy taksówką. Najpierw taksówkarz sam zabłądził, bo debi^h^h^h^h
inżynier Galas wymyślił, że należy zamknąć wjazd na most z Wisłostrady (jest
tylko wjazd w kierunku Woli, trzeba przejechać prawie do Placu Bankowego do
zawrotki. Jaka "światła" myśl przyświecała naszemu miejskiemu debi^h^h^h^h
inżynierowi ruchu tego pojąć nie mogę -- pewnie skoro tam nie skręca autobus to
wjazd na most uznano za niepotrzebny. Stała oczywiście nasza dzielna straż
miejska i oczywiście "łomotała" niewątpliwego przyjezdnego (samochód z rozdziną
i bambetlami, z rejestracją na S).
>> Tak czy inaczej, skala problemu jest na tyle wysoka, że władze, które za
>> pieniądze obywateli mają działać w ich interesie, powinny raczej
>> wystawić takiego strażnika przed wjazdem na most z zadaniem
>> poinformowania i skierowania na objazd, a nie trzepania grubej kasy 100m
>> dalej.
>
> Niby racja, ale ja naprawdę nie wierzę, że oznakowanie jest tak
> złe i tylko niemoty wjeżdżają, że jeszcze strażnik tam potrzebny :)
Widziałem tylko pełno patroli po obu stronach. Ale "łomotali" tylko tę jedną
niemotę.
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.11 19:05 AZ
- 25.10.11 23:03 kakmar
- 27.10.11 09:14 Tomek Kańka
- 27.10.11 12:12 J.F
- 27.10.11 13:12 Laisar
- 27.10.11 16:02 J.F
- 27.10.11 17:30 Laisar
- 28.10.11 01:36 kakmar
- 01.11.11 12:14 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=