  • Data: 2011-11-01 12:14:06
    Temat: Re: zakaz wjazdu na most [DC]
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Oct 2011 22:34:46 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >jak "objeżdżacz korka buspasowy" skaszanił się na buspasie ...
    >taką młóckę i zator autobusowy jaki wygenerował nie widział ja
    >wcześniej nigdzie.

    IMHO lepiej jak się skaszanił czy zjechał na buspas ostatkiem sił.
    Łatwiej jest jedenmu autobusowi objechać stojące auto, niż setce aut
    osobowych. Kiedyś skaszaniła się prawie przed samym rondem solówka,
    stała na środkowym pasie. Korek kończył się prawie przy Hali
    Kopińskiej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280