  • Data: 2011-10-27 17:30:36
    Temat: Re: zakaz wjazdu na most [DC]
    Od: Laisar <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Paź, 16:02, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A daleko ta sama sytuacja.

    No to drugie kółeczko d: - szczęśliwie zazwyczaj mało kto zajmuje
    miejsce na cały dzień, więc jest szansa na rotację.

    > wiec po co daleko ?

    Żeby mieć większą szansę na znalezienie dozwolonego miejsca, żeby nie
    blokować drogi i/lub chodnika, żeby nie niszczyć trawniczka, dla
    zdrowia i żeby nie być bucem d:

    > Albo jak daleko - auta nie ruszac i od razu tramwajem pojechac ?

    A to już se każdy sam powinien rozważyć - w rzeczy samej, pomysł
    czasem nie jest taki zły, ale wszystko jest dla ludzi, nawet jazda
    autem do centrum.

    > Czekaj czekaj, kiedys i ty bedziesz mial cos do zalatwienia

    Słaby trol jest słaby d: - ja nie z Marsa, nie z Księżyca ani z
    Pierdziszewa Górnego, ino z Wawy, i całkiem często coś załatwiam w
    centrum. Najczęściej jest tak, że główne ulice obstawione, a 100 m
    dalej jakaś boczna pusta po horyzont...

    (O płatnych parkingach nie wspominając - np podziemny nad Metro
    Centrum prawie zawsze w połowie pusty. No, ale kto by płacił, skoro
    można na trawniczku, nie? <: ).

    > a my ci zlikwidujemy stojaki na rowery, doplaty do komunikacji i przejscia dla
    > pieszych.
    > Chodniki tez zlikwidujemy :-)

    Bi maj gest <: - chociaż ja tam nie chcę nic likwidować poza
    idiotycznie zaparkowanymi autami.

    > Tylko czemu trawnik a nie parking w tym miejscu ?

    Bo miasto wybetonowane od rogatki do rogatki nie nadaje się do niczego
    oprócz parkowania, a parkować nie ma po co, skoro nikt w nim nie chce
    mieszkać i pracować...

    (I nie, Manhattan się nie liczy jako kontrprzykład d: ).

    --
    Laisar