  • Data: 2011-10-24 22:27:25
    Temat: Re: zakaz wjazdu na most [DC]
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.10.2011 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    > A przed tymi swiatłami, to co się z tymi samochodami (nomen omen) stanie?

    Wiesz, tam ruch jest kierowany najpierw w lewo w Radzymińską, ci co jadą na
    południe. I tam jest widowiskowy korek, bo nie ma właściwie jak tam
    sensownie wjechać. Potem reszta w Szwedzką, na gdański, a ten jakoś
    specjalnie przepustowy nigdy nie był, zwłaszcza rozjazdy. Więc nawet te
    symboliczne ~100 aut na godzinę, może parę minut by wielu zaoszczędziło.

    --
    kakmaratgmaildotcom