eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzakaz pokątnego ładwowaniaRe: zakaz pokątnego ładwowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c132-38.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Date: Mon, 21 Aug 2023 16:05:43 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ubvqpc$ft2$2$Cav@news.chmurka.net>
    References: <ubr5a7$8jr$17$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubsfo0$gg2$1$lisciast@news.chmurka.net>
    <ubsg7f$8jr$32$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubsh76$h46$1$lisciast@news.chmurka.net>
    <ubsitq$gtq$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubsm5q$jen$1$lisciast@news.chmurka.net>
    <ubsr19$lpt$1$Cav@news.chmurka.net> <11q6u62dml6uc$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: c132-38.icpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 21 Aug 2023 14:02:21 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c132-38.icpnet.pl:85.221.132.38"; logging-data="16290";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.13.0
    Cancel-Lock: sha1:T5NqOX5NOKSSZ3zqDdqVoUpL9EY=
    sha256:5wPeVjwx8Q1P/N6C3Uil6aWvpdQJfDoSaKDiddN9Ygc=
    sha1:fiqiZFkDDv4xXksmo49HgIolt/U=
    sha256:sZCye3yZvlZ05eyzwiL+q+SgDAfcd0WXvgcTqZoLJMc=
    X-Antivirus: Avast (VPS 230821-0, 21.8.2023), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <11q6u62dml6uc$.dlg@myjk.org>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716265
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21-08-2023 o 15:12, Myjk pisze:
    > Sun, 20 Aug 2023 12:51:28 +0200, Cavallino
    >
    >>>> A elektryki to się podłącza bezpośrednio przez gniazdo trójfazowe
    >>
    >> Można.
    >> Są przenośne evse 3f które do tego służą wielu ludzi w ten sposób
    >> podłącza wallboxy.
    >
    > Mój WB (22kW!) w momencie rozpakowania miał gołe przewody, do podłączenia
    > bezpośrednio albo żeby sobie wtyczkę założyć. No to założyłem wtyczkę żeby
    > był przenośny, bo jak do rodziców jadę, to zabieram właśnie rzeczonego
    > wallboxa,

    Ja tak samo robię z mobilnym evse.

    ponieważ zauważalnie szybciej ładuje, w końcu ponad 1kW więcej,
    > niż EVSE. I tak realnie to do obecnego samochodu mógłbym założyć zwykłą
    > wtyczkę na 1 fazę, bo PHEV i tak ciągnie tylko z jednej.
    >
    > Przepraszam za burdel, dom cały czas w budowie ;)
    > https://zapodaj.net/images/97454d9f64eb0.jpg
    > https://zapodaj.net/images/6f906250f5186.jpg
    >
    > Tak wygląda mój 22kW (!) wallbox, ma przepastne 30x20x6cm do tego
    > jest mniej poręczny niż mogłby być, z odłączanym przewodem, bo
    > aktualnie w PHEV mam Type1 a większość BEV na Type2, więc potem
    > podmienię tylko kabel. Także ja nie wiem co ci ignoranci sobie
    > wyobrażają, że jak mowa o wallboxach to te urządzenia pewnie
    > całe ściany zajmują i ważą z tonę. I dyskutuj tu potem z takimi,
    > będą pierdolić że to niewiadomo jakich instalacji potrzebuje
    > do działania i jak skomplikowana instalacja jest, a to generalnie
    > może być P&P (bo są i takie z gotowymi wtykami).

    Ano.
    Jakbym założył wallboxa, to też tylko takiego i przez gniazdo siłowe.
    Lubię uniwersalne rozwiązania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: