  • Data: 2014-02-21 19:17:19
    Temat: Re: zajętość komórek LUT przez "typowy" program
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.02.2014 19:03, J.F wrote:

    > skompilowac i zobaczyc co wyjdzie.

    Ale właśnie obawiam się, że wyjdzie za dużo i trzeba będzie kupować
    jakiś zestaw z większą matrycą.

    > I to jest typowe zadanie ?

    Zależy dla kogo ;) dla mnie typowe. Co w takim razie Ty byś uważał za
    "typowe"?

    > To nie procesor (choc moze udawac).
    > 8 bitow transmisji wymaga 8 przerzutnikow, do tego troche logiki
    > sterujacej,
    > pid wymaga na pewno kilku zmiennych, a wiec przerzutnikow je
    > pamietajacych, logika arytmetyczna jest skomplikowana ... tym niemniej
    > to ciagle ilosci rzedu 10-20, a masz 1200 do dyspozycji.
    >
    > Tylko jaki program do tego, bo tu nie ma programu w sensie procesorowym,
    > tylko trzeba zlozyc automaty sterujace.

    Wiem, że to nie jest program w normalnym tego słowa znaczeniu. Nie wiem
    niestety czy 1200 LUTów to "dużo" czy "mało"?

    Wydawało mi się, że ktoś kto pracuje dużo na FPGA jest w stanie na
    początku projektu określić jaki sprzęt będzie potrzebny, żeby się w
    połowie nie okazało, że się nie mieści nasz wsad, trzeba wybrać inny
    układ, może w innej obudowie, to płytka do zmiany itd. itp.

    Jakub Rakus