  • Data: 2014-02-22 11:08:58
    Temat: Re: zajętość komórek LUT przez "typowy" program
    Od: MiSter <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam Lattice ale dłubię w Xilinx-ie i chyba najprostszą metodą
    > będzie naskrobać w VHDL/Verilog opis tego co nas interesuje w
    > "kompilatorze" (dla Xilinxa to środowisko ISE) i spróbować skompilować
    > na konkretny hardware. Kompilator poda informację czy opis "zmieści" się
    > w podanym chipie.

    Przy projektowaniu sprzętu mówienie o kompilacji jest pewnym nadużyciem.

    Projektu narysowanego czy opisanego hdl-em się nie kompiluje tylko
    syntezuje, w wyniku czego otrzymujemy netlistę, "uniwersalną" netlistę
    niezależną od SPRZĘTU ani TECHNOLOGII.
    Następnym etapem jest implementacja w wybranej rodzinie układów
    programowalnych i technologii. Oczywiście implementacja też składa się z
    kilku etapów, ale to odsyłam do literatury.

    Pozdrawiam
    MiSter