  • Data: 2012-10-07 14:42:42
    Temat: Re: zajebisty pomysł.
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 października 2012 13:52:05 UTC+2 użytkownik dddddd napisał:
    > W dniu 2012-10-07 12:51, ToMasz pisze:

    > eee tam, przecież do tego dążymy (patrz: zmiany w mandatach, bez punktów
    >
    > , tylko płać...)

    > w pewnym stopniu się przekłada, przecież za 3litrowe auto płacisz więcej
    >
    > niż za matiza :)
    >

    > Ja na razie w swej karierze spowodowałem jedną drobną stłuczkę, nie ze
    >
    > względu na prędkość bo miałem wtedy może 40km/h, a ze względu na
    >
    > przemęczenie i milion spraw na głowie. Pokarało mnie wtedy, bo ktoś inny
    >
    > spowodował moim autem drugą stłuczkę i razem 30% zniżek poleciało.

> [...]

    Przepisy regulujące możliwość poruszania się po publicznych drogach są tak
    skonstruowane że jest na drogach miejsce i dla Porsche i dla wozu drabiniastego.
    Drogi są dla wszystkich a nie tylko dla tych w szybkich samochodach. Niedawno
    jechałem z kimś kto myślał ( chociaż nie myślał było by odpowiedniejsze) jak Ty.
    ładny łuk. Ładnie pochylony. Nowa nawierzchnia. Można tam dobrym samochodem jechać i
    dwieście. A ograniczenie do pięćdziesięciu. Większość informacji jak pojawia się na
    grupie że bez sensu są ustawiane ograniczenia wynika z głupoty powiązanej z chamską
    bezmyślnością. Ja jestem panisko i wszyscy maja mi ustąpić. Tam 50 było dlatego że
    traktory też tam mogą jeździć i wozy drabiniaste i rowerzyści. Jak kogoś takie
    ustawianie znaków wkurza to niech odda PJ. Obowiązku posiadania PJ nie ma. A jak chce
    jeżdzić to ma się bezwzględnie stosować do przepisów i znaków. Dokąd taka umowa
    społeczna będzie obowiązywała dotąd będę popierał straszników w krzakach metr przed
    tablicą określającą teren zabudowany w którym pierwszy dom stoi 5 kilometrów za
    tablicą. Winna nie przestrzegania przepisów jest policja. Ustawili się tylko na
    prędkość. Jak by zaczęli wyłapywać nieprawidłowo postawione samochody, za nie
    używanie kierunkowskazów, za nie zatrzymanie się przed zieloną strzałką. To nie dość
    że by natrzepali kasy do oporu to jeszcze porozdawali by masę punktów. Duża ilość
    punktów na koncie mobilizuje bardziej niż mandaty.