  • Data: 2012-10-06 19:40:57
    Temat: Re: zajebisty pomysł.
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 października 2012 18:20:37 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
    > Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości

    > Tu nie chodzi o punkty
    >
    > Tu chodzi o zmniejszony "dochód" z tytułu mandatów
    >
    > Więc rząd robi promocje jak na wyprzedaży w markecie.
    >
    > Za tydzień będą punkty Payback za płacenie mandatów a poczekaj jeszcze
    >
    > miesiąc i będzie "zapłać 2 mandaty w 7 dni, trzeci dostaniesz na 50%"
    >

    > --
    >
    > Irokez

    Popatrz na zjawisko z innej strony. Polska ma jakiś budżet. Nie jest z gumy.
    Pieniędzy dodrukować się nie da. Kraj jest biedny. Uzbiera się trochę z podatków,
    trochę z obligacji. I niby jest na styku ale jak by było trochę więcej to by się
    trochę lepiej żyło. Tak bez politycznych emocji na to popatrz. To co można zrobić w
    sytuacji jak w najbliższej perspektywie nie zanosi się że ropę w Polsce znajdziemy
    albo jakieś rzadkie pierwiastki w dużych ilościach. Mandaty są w tym całym bałaganie
    niewielkim dochodem. Wiem że to co napisałem wie każdy inteligentniejszy od samotnie
    rosnącego drzewa. Budżet ma wydatki. Pewno jest ich pierdylion. Jest w śród nich
    wydatek związany z wypadkami drogowymi. Głupi powie że przecież jest OC. OC jest
    tylko od żelaza. Cwańsi potrafią wyrwać dodatkowo parę groszy od ubezpieczyciela
    czyli od nas wszystkich płacących OC. W niczym nie są lepsi od Bamber Gold. W tej
    chwili wydatki budżetu związane z wypadkami drogowymi wynoszą cirka jebałt piętnaście
    miliardów złotych ( 15 000 000 000). To od chuja kasy. Jak by ograniczyć liczbę
    wypadków o połowę to w budżecie zostało by ponad siedem miliardów złotych.
    Tłumaczenie żeby jeżdzić ostrożniej, nie chlać gorzały jak się ma gdzieś jechać itp
    nic nie dają. To kraj debili i se można mówić a i tak będą wiedzieli lepiej, debile
    tak mają. To nie ma innego wyjścia niż zaciśnięcie obroży. Za bardzo zacisnąć obroży
    się nie da bo jak 3/4 zabrać PJ to pieniądze z podatków z paliwa zrobią się mniejsze.
    Komunikacja zbiorowa siądzie bo obliczona jest na dużo mniej ludzi. Postaw się w
    sytuacji premiera, ministra finansów i napisz co Ty byś zrobił w sprawie mandatów. Na
    razie wychodzi ze jak podniosą to źle a jak nie podniosą to jeszcze gorzej.