  • 21. Data: 2010-04-07 09:55:29
    Temat: Re: zagrozenia dla fotografow (poki co w Iraku)
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4bbb47eb$1@news.home.net.pl...

    > I co z tego ? Afganistan ropy nie ma a jest tam wiecej wojsk amerykanskich
    > niz w Iraku.

    Wez do ręki globus, albo mapę i się uwaznie przyjrzyj. Pakistan.

    > Co to w ogole za kretynski argument z ropa ? W 1991 Irak tez mial rope a
    > mimo, ze powod byl duzo powazniejszy niz w XXI wieku nie zostal
    > zaatakowany.

    Saddam chciał sprzedawac ropę za Euro, a to by powaliło na jaja moc USD

    > Nie. To wojna. Ci nieuzbrojeni ludzie to potencjalni zolnierze
    > przeciwnika.
    > Czy furgonetka byla oznaczona zgodnie z zasadami ochrony niosacym pomoc ?

    Pojebało Cię? Walenie z automatu do dzieci "jako potencjalnych zołnierzy
    wroga"??

    Najlepiej zorganizowac w Iraku czystkę - meżczyzni w wieku 10-70 - kulka w
    łeb. Bez ostrzezenia. Jak na filmie. W sumie - 10 letnie dziewczynki
    tez-burki są takie niefotogeniczne.

  • 22. Data: 2010-04-07 10:20:29
    Od: Czesiek <s...@o...pl>

    Polecam ksiazke "Doktryna Szoku". Autorka bardzo rzetelnie opisuje
    ekonomiczne kulisy tej wojny i kilku krwawych rezimow inspirowanym
    m.in. ekonomia neoliberalna spod znaku Miltona Friedmana. Przed ta
    lektura bylem kapitalista o skrajnych pogladach. Swiat jednak nie
    dziala tak jakby chcial tego Friedman.

  • 23. Data: 2010-04-07 10:24:12
    Od: PaPi <...@...3>

    > Wez do ręki globus, albo mapę i się uwaznie przyjrzyj. Pakistan.

    I co z tego ze Pakistan ?
    Obok Afganistanu jest Uzbekistan, Iran, Tadzikistan, Turkmenistan.

    > Saddam chciał sprzedawac ropę za Euro, a to by powaliło na jaja moc USD

    Euro wprowadzono w lipcu 2002. Druga wojna w Iraku zaczela sie w marcu
    2003, ale wojna straszono od czasu gdy Husajny wyrzucil miedzynarodowych
    obserwatorow zakladow wzbogacania uranu od konca 2001 roku.
    Tyle dat.
    Iran "straszy", ze zacznie sprzedawac rope za euro od prawie 5 lat.
    Administracja tego kraju jest jeszcze mniej przychylna USA niz rezim
    Husajna.
    Problem polega na tym, ze ta rope trzeba komus sprzedac. USA jako jeden
    z wiekszych importerow jakos nie chce placic za nia w euro...

    > Pojebało Cię? Walenie z automatu do dzieci "jako potencjalnych zołnierzy
    > wroga"??

    Jakich dzieci ???
    Po akcji a nie w trakcie tejze okazalo sie, ze w furgonetce byly zwloki
    dziecka. Jak mogl to rozpoznac pilot smiglowca ?

  • 24. Data: 2010-04-07 10:30:20
    Od: PaPi <...@...3>

    > Na tzw. drugim planie - na początku dzielny wyzwoliciel skupia się na
    > fotografie.

    A ten drugi plan to pewno ochrona tego fotografa z ramienia czerwonego
    krzyza ;-)

  • 25. Data: 2010-04-07 11:01:17
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > RPG: http://i41.tinypic.com/343tb0j.jpg
    >
    > Cała sprawa to jak zwykle szczekanina lewackich mediów.

    Sztandar antyamerykanizmu jest dość pojemny aby skryć pod swoim łopotem
    szeroki przekrój poglądów politycznych ; )

    Najbardziej śmieszą mnie komentarze na YouTube w stylu - "wstydzę się, że
    jestem amerykaninem".
    Wielki mi cholera problem zostać kimkolwiek się chce, światowy dżihad
    przyjąłby ich z otwartymi ramionami ; ))

    adam

  • 26. Data: 2010-04-07 12:18:08
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4bbc5d4c$1@news.home.net.pl...

    > I co z tego ze Pakistan ?

    Pakistan ma atomy, ktore dolecą do Izraela i dość łatwo byłoby tam (w
    Pakistanie) wprowadzic szariat + talibów.

    > Problem polega na tym, ze ta rope trzeba komus sprzedac. USA jako jeden z
    > wiekszych importerow jakos nie chce placic za nia w euro...

    Problem lezy w tym, ze Iran jest duzo lepiej uzbrojony i wyszkolony. Poza
    tym na kolejnej wojnie w Zatoce zyskałby tylko jeden kraj - Rosja, której i
    tak juz wszyscy w Europie wiszą na kurku. A to USA jest bardzo nie na rękę.

    > Jakich dzieci ???
    > Po akcji a nie w trakcie tejze okazalo sie, ze w furgonetce byly zwloki
    > dziecka. Jak mogl to rozpoznac pilot smiglowca ?

    Obejrzyj ten film dokladnie. W srodku było przynajmniej jedno zywe dziecko.
    Odstawiono je do irackiego szpitala.

  • 27. Data: 2010-04-07 13:36:53
    Od: PaPi <...@...3>

    > Pakistan ma atomy, ktore dolecą do Izraela i dość łatwo byłoby tam (w
    > Pakistanie) wprowadzic szariat + talibów.

    I ? Ale w Afganistanie nie ma wojsk Izreale o ile nie zauwazyles.
    BTW.
    Rozumiem, ze zajecie Afganistanu przez wojska miedzynarodowe pod egida
    NATO w jakims stopniu utrudni odpalenie rakiet w kierunku Izraela ? :-)

> [...]
    > Poza tym na kolejnej wojnie w Zatoce zyskałby tylko jeden kraj - Rosja,
    > której i tak juz wszyscy w Europie wiszą na kurku. A to USA jest bardzo

    No i ? Czy Iran sprzedaje rope za euro chocby dzis ? Nie. Dalej
    sprzedaje za dolary.

    > Obejrzyj ten film dokladnie. W srodku było przynajmniej jedno zywe
    > dziecko. Odstawiono je do irackiego szpitala.

    Czy mogl widziec kto jest w srodku pilot smiglowca ?
    Po czym rozpoznajesz, ze to dziecko ? Jest w jakis sposob oznaczone ?

  • 28. Data: 2010-04-07 16:46:09
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Rzecze adam:

    > RPG: http://i41.tinypic.com/343tb0j.jpg
    >
    > Cała sprawa to jak zwykle szczekanina lewackich mediów.
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    Nie znasz się.
    To manfrotto z głowicą pistoletową.

  • 29. Data: 2010-04-07 18:14:24
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > To nie ma znaczenia. I tak firmy amerykańskie bez wojny mają 98%
    > wyłączności na ten gaz (lub podobny procent).

    ale tylko dlatego, że nikt inny tego gazu z łupków nie potrafi wydobyć;-)

  • 30. Data: 2010-04-07 18:37:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    TheGuru napisal:
    > ale tylko dlatego, ?e nikt inny tego gazu z ?upk?w nie potrafi wydoby?;-)

    To jest bez sensu, bo zasoby gazu są nieodnawialne, a za kilkanascie/kilkadziesiat
    lat metody wydobycia będą powszechnie znane, niechronione już patentami a cena
    gazu będzia znacznie wyższa. Niestety polski rząd i sejm, jak zwykle, sprzedaje
    zasoby krajowe za bezcen w imię cwanie wtykanej nam idei 'prywatyzacji wszystkiego'.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek