    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
    Date: Fri, 16 Jul 2021 07:29:08 +0100

    W dniu 15.07.2021 o 22:26, ii pisze:

    > Czyli czym różni się pierwszeństwo na rondzie od pierwszeństwa na
    > skrzyżowaniu dróg równorzędnych?

    tym że z daleka wiesz, że to skrzyżowanie równorzędne, nie musisz się
    zastanawiać czy to droga osiedlowa, prywatna, czy może kilometr
    wcześniej był znak droga z pierwszeństwem

    > I wszyscy tak snują się jak smród po gaciach?

    generalnie tak, na autostradzie ja jeżdżę 82mph (bo do tego się moja
    firma nie przyczepia) i jak ktoś mnie wyprzedza to raczej nigdy nie ma
    powyżej 90mph; większość jedzie max +10

    > A stać można czy tylko godzinę?

    nie wiem po co chcesz stać - chcesz blokować miejsce parkingowe? długo
    tak wystoisz zanim cię nogi zaczną boleć?

    > Ale że co z nimi było nie tak?

    blokowały miejsca parkingowe, zupełnie niepotrzebnie. Stały tak kilka lat

    > Coś długo nad tym myślałeś.

    no i?