  • Data: 2021-07-16 13:30:21
    Temat: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino w
    <news:scrpsv$jrh$1$Cav@news.chmurka.net>:

    > Nie musimy, bo u nas działa to dokładnie tak samo już teraz.

    Nieprawda, w związku z COVID wyłączyli "dotykacze" i jest jeszcze gorzej.

    Na takim WM w DC (Wał Miedzeszynski) to przejścia są co kawałek i zielone
    dla pieszych włącza się co chwilę, powodując,
    w związku z nieruchawym startowaniem ze swiateł popierdółek
    elektrycznych/cierpiarzy/złotów/kapelusznikó,
    całkiem niezłe korki.

    Inny przykład, to Abrahama koło/za "chińczyka", stajesz na czerwonym
    (oczywiście pieszych brak), zawracasz i znowu stoisz na czerwonym (pieszych
    brak)

    --
    'Tom N'