  • Data: 2021-07-16 13:12:15
    Temat: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup
    W dniu 16.07.2021 o 06:36, Shrek pisze:

    >w UK się sprawdza. Tak, łażą na czerwonym, mają do tego prawo i nikt
    >się ich nie czepia.

    A poprawili juz te swiatla?
    Bo ja pamietam sprzed lat gdy to wygladalo tak:
    -pieszy naciska przycisk. Swiat sie nie zmieniaja - pieszy ciagle ma
    czerwone,
    -pieszych sie gromadzi wiecej, ciagle czerowone,
    -konczy sie fala samochodow - swiatla sie nadal nie zmieniaja.
    -trwalo do dlugo, wiec piesi przechodza pustą ulicę na czerwonym,
    -piesi przeszli, zbliza sie nastepna fala samochodow ... i swiatla sie
    zmieniaja,
    -pieszych juz dawno nie ma, a samochody stoja na czerwonym, bo nie
    maja prawa przejechac.

    Tego, to moze nie importujmy.

    J.