-
Data: 2021-07-14 20:29:49
Temat: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 14.07.2021 o 13:06, ii pisze:
> W dniu 14.07.2021 o 08:06, ddddddddddddd pisze:
>> W dniu 13.07.2021 o 22:35, Shrek pisze:
>>> W dniu 13.07.2021 o 22:05, ąćęłńóśźż pisze:
>>>> Przejeżdżanie na przejściach rowerem.
>>>
>>> Nieprzypierdalanie się do pieszych - łażą gdzie chcą i jak chcą
>>> dopóki nie stwarzają niebezpieczenstwa.
>>
>> dokładnie! I co za tym idzie dużo mniejsza ilość przejść dla pieszych.
>
> Przejścia mają sens. Piesi mogą przechodzić przez jezdnię bez przejścia,
> wystarczy by go nie było w odległości 100m. Winić należy pasożytów
> społecznych, to wypaczenie które nie wiadomo z jakiej paki dostaje
> wczesne emerytury.,
mają sens przejścia bez pierwszeństwa pieszych, a tylko w newralgicznych
miejscach z ich pierwszeństwem, jak to ma miejsce w cywilizowanych krajach
>
>> Ja bym dodał jeszcze:
>> 1) ronda zamiast skrzyżowań równorzędnych,
>
> Ronda zajmują więcej miejsca a skrzyżowania równorzędne są z reguły tam,
> gdzie tego miejsca mało. Poza tym oczywiście miałoby sens właśnie dla
> takich skrzyżowań.
do ronda wystarczy kropka na środku i praktycznie nie zajmuje więcej miejsca
>> 2) domyślne pierwszeństwo na skrzyżowaniu w kształcie T drogi, która
>> się nie zatrzymuje,
>
> Ale, że znaków nie ma czy jak? Bo taka organizacja zwykle jest.
tak, bez znaków na które trzeba zwracać uwagę
>
>> 3) współwinę przy stłuczce (ułatwia to zjazd z ronda, zmianę pasa
>> ruchu itp)
>
> Z kim? Wszystkimi co na rondo wjechali? Projektantem ronda?
ogólnie. Jak ktoś z wewnętrznego pasa zmienia na zewnętrzny to przy
stłuczce wina jest wspólna. W Polsce zwykle tego co zmienia pas, więc
ten na zewnętrznym ciśnie i ma taką zmianę pasa w d...
>
> Ronda wielopasowe są problemowe. Zmienić to może jedynie ich
> turbinowość. I wtedy nie potrzeba żadnej współwiny.
może to zmienić turbinowość lub współwina. Współwina jest dobra, bo
poprawia bezpieczeństwo na drodze
Powinno np
> oznakowanie powstać jakieś by jasno przekazać, że dane skrzyżowanie jest
> turbinowe i nie trzeba robić nic by bezpiecznie przez nie przejechać.
>
>> 4) mniejsza ilość znaków pionowych (ale to by się samo rozwiązało po
>> zmianie pierwszeństwa na skrzyżowaniach) -
>
> Jakiej "zmiany pierwszeństwa na skrzyżowaniach"?
domyślne pierwszeństwo górnej części "T", ronda
>
>> choć przypominajki z obowiązującym ograniczeniem (czyli mniejszy znak,
>> który wiadomo, że nie wprowadza zmiany prędkości, tylko przypomina
>> jaka obowiązuje); przypomnienie obowiązującego limitu przez fotoradarem
>
> No znaki przypominające powinny być, ale istotnie mogłyby różnić się od
> wprowadzających. Z drugiej strony znaki informujące o tym jak długo dane
> ograniczenie będzie obowiązywało. Np brak ograniczenia poza miastem
> pokazujący ile do najbliższego terenu zabudowanego.
W UK nie ma czegoś takiego jak teren zabudowany. Jak w terenie
zabudowanym ma być 30, to stoi znak. Jak nie ma znaku to możesz jechać
60/70, jak wszędzie
>
>> 5) podatek drogowy nie zawarty w cenie paliwa, a płacony oddzielnie -
>> dzięki temu złomy nie zalegają na blokowiskach (na prywatnym terenie
>> możesz trzymać auto bez opłaconego podatku); możliwość nieopłacania OC
>> itp gdy auto nie jeździ.
>>
>
> Nie bardzo rozumiem wywód. W jaki sposób płacenie oddzielne miałoby
> rozwiązać problem zalegania na blokowiskach.
za złom nie warto płacić, więc się oddaje na złom albo trzyma na swoim
podwórku
W zasadzie w ogóle nie
> bardzo ogarniam czemu poruszać problem blokowisk, gdzie akurat miejsca
> parkingowe mogą mieć swój regulamin uniemożliwiający np pozostawianie
> więcej niż jednego samochodu bo nie bardzo widzę dlaczego niby ktoś nie
> mógłby zaparkować jedynego wraka który posiada, tj czym to się różni od
> parkowania niewraka a jeszcze bardziej czemu miałoby to być bardziej
> uciążliwe od parkowania wielu pojazdów co jest w zasadzie regułą bo
> nawet jeśli średnio każdy człowiek używa co najwyżej jeden samochód to
> niekoniecznie jest jego właścicielem.
może na nowych osiedlach zamkniętych. Na blokowiskach nie da się tego zrobić
>
> No i ... gdzie Ty masz takie zasady o jakich piszesz? Bo ja tu sobie
> głównie puszczam wodze ... nie tyle fantazji ile intelektu.
UK
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 15.07.21 08:01 ddddddddddddd
- 15.07.21 23:26 ii
- 15.07.21 23:27 ii
- 16.07.21 07:31 Shrek
- 16.07.21 07:36 Shrek
- 16.07.21 08:29 ddddddddddddd
- 16.07.21 08:33 ddddddddddddd
- 16.07.21 13:12 J.F.
- 16.07.21 13:17 Cavallino
- 16.07.21 13:30 TomN
- 16.07.21 15:26 Shrek
- 16.07.21 15:27 Shrek
- 16.07.21 15:28 Shrek
- 16.07.21 15:42 TomN
- 16.07.21 16:02 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=