eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzagraniczne rozwiązania i przepisy warte importuRe: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsreader4.netcologne.de!news.n
    etcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am
    4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
    .news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    Subject: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <scefrk$903$1@dont-email.me> <60edf1ee$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <60ee0734$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <scluu0$lbu$1@dont-email.me>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 14 Jul 2021 15:07:20 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <scluu0$lbu$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 50
    Message-ID: <60eee187$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1626268039 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 542 83.142.196.21:16667
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3216
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695211
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.07.2021 o 08:06, ddddddddddddd pisze:

    >> Nieprzypierdalanie się do pieszych - łażą gdzie chcą i jak chcą dopóki
    >> nie stwarzają niebezpieczenstwa.
    >
    > dokładnie! I co za tym idzie dużo mniejsza ilość przejść dla pieszych.

    Jak dla mnie może być, choć trzeba by pomyśleć co z osobami o
    ograniczonych zdolnościach poruszania się. Chyba teraz też musisz
    przepuścić nawet poza przejściem - nie wiem - i tak zawsze puszvczam ale
    coś mi się kojarzy specjalny przepis.

    > Ja bym dodał jeszcze:
    > 1) ronda zamiast skrzyżowań równorzędnych,

    Dużo miejsca trzeba , a naprawdę małe ronda są bez sensu.

    > 2) domyślne pierwszeństwo na skrzyżowaniu w kształcie T drogi, która się
    > nie zatrzymuje,

    I tak i nie - tak jeśli w całej europie by się dało wprowadzić.

    > 3) współwinę przy stłuczce (ułatwia to zjazd z ronda, zmianę pasa ruchu
    > itp)

    Ale to często jest. I zależy bardziej od organów niż prawa chyba.

    > 4) mniejsza ilość znaków pionowych (ale to by się samo rozwiązało po
    > zmianie pierwszeństwa na skrzyżowaniach) - choć przypominajki z
    > obowiązującym ograniczeniem (czyli mniejszy znak, który wiadomo, że nie
    > wprowadza zmiany prędkości, tylko przypomina jaka obowiązuje);
    > przypomnienie obowiązującego limitu przez fotoradarem

    Ooo - zwłaszcza te mniej znaków. Poszedłbym dalej - ogólne ograniczenia
    prędkości - 50/100/130 zabudowany/poza zabudowanym/eska czy autostrada.
    I niestawienie innych ograniczeń chyba że - niby zabudowany ale nie do
    końca - 70, coś czego po prostu nie widać i kierowcę może zaskoczyć. A
    przed ślimakiem czy zwykłym zakrętem żadnych 30 czy 40 - ma oczy i głowę
    to niech jedzie ile trzeba.

    > 5) podatek drogowy nie zawarty w cenie paliwa, a płacony oddzielnie -
    > dzięki temu złomy nie zalegają na blokowiskach (na prywatnym terenie
    > możesz trzymać auto bez opłaconego podatku); możliwość nieopłacania OC
    > itp gdy auto nie jeździ.

    To się trochę wyklucza co do celowosci;)


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: