eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzagraniczne rozwiązania i przepisy warte importuRe: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
  • Data: 2021-07-14 14:06:24
    Temat: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14.07.2021 o 08:06, ddddddddddddd pisze:
    > W dniu 13.07.2021 o 22:35, Shrek pisze:
    >> W dniu 13.07.2021 o 22:05, ąćęłńóśźż pisze:
    >>> Przejeżdżanie na przejściach rowerem.
    >>
    >> Nieprzypierdalanie się do pieszych - łażą gdzie chcą i jak chcą dopóki
    >> nie stwarzają niebezpieczenstwa.
    >
    > dokładnie! I co za tym idzie dużo mniejsza ilość przejść dla pieszych.

    Przejścia mają sens. Piesi mogą przechodzić przez jezdnię bez przejścia,
    wystarczy by go nie było w odległości 100m. Winić należy pasożytów
    społecznych, to wypaczenie które nie wiadomo z jakiej paki dostaje
    wczesne emerytury.

    > Ja bym dodał jeszcze:
    > 1) ronda zamiast skrzyżowań równorzędnych,

    Ronda zajmują więcej miejsca a skrzyżowania równorzędne są z reguły tam,
    gdzie tego miejsca mało. Poza tym oczywiście miałoby sens właśnie dla
    takich skrzyżowań.

    > 2) domyślne pierwszeństwo na skrzyżowaniu w kształcie T drogi, która się
    > nie zatrzymuje,

    Ale, że znaków nie ma czy jak? Bo taka organizacja zwykle jest.

    > 3) współwinę przy stłuczce (ułatwia to zjazd z ronda, zmianę pasa ruchu
    > itp)

    Z kim? Wszystkimi co na rondo wjechali? Projektantem ronda?

    Ronda wielopasowe są problemowe. Zmienić to może jedynie ich
    turbinowość. I wtedy nie potrzeba żadnej współwiny. Powinno np
    oznakowanie powstać jakieś by jasno przekazać, że dane skrzyżowanie jest
    turbinowe i nie trzeba robić nic by bezpiecznie przez nie przejechać.

    > 4) mniejsza ilość znaków pionowych (ale to by się samo rozwiązało po
    > zmianie pierwszeństwa na skrzyżowaniach) -

    Jakiej "zmiany pierwszeństwa na skrzyżowaniach"?

    > choć przypominajki z
    > obowiązującym ograniczeniem (czyli mniejszy znak, który wiadomo, że nie
    > wprowadza zmiany prędkości, tylko przypomina jaka obowiązuje);
    > przypomnienie obowiązującego limitu przez fotoradarem

    No znaki przypominające powinny być, ale istotnie mogłyby różnić się od
    wprowadzających. Z drugiej strony znaki informujące o tym jak długo dane
    ograniczenie będzie obowiązywało. Np brak ograniczenia poza miastem
    pokazujący ile do najbliższego terenu zabudowanego.

    > 5) podatek drogowy nie zawarty w cenie paliwa, a płacony oddzielnie -
    > dzięki temu złomy nie zalegają na blokowiskach (na prywatnym terenie
    > możesz trzymać auto bez opłaconego podatku); możliwość nieopłacania OC
    > itp gdy auto nie jeździ.
    >

    Nie bardzo rozumiem wywód. W jaki sposób płacenie oddzielne miałoby
    rozwiązać problem zalegania na blokowiskach. W zasadzie w ogóle nie
    bardzo ogarniam czemu poruszać problem blokowisk, gdzie akurat miejsca
    parkingowe mogą mieć swój regulamin uniemożliwiający np pozostawianie
    więcej niż jednego samochodu bo nie bardzo widzę dlaczego niby ktoś nie
    mógłby zaparkować jedynego wraka który posiada, tj czym to się różni od
    parkowania niewraka a jeszcze bardziej czemu miałoby to być bardziej
    uciążliwe od parkowania wielu pojazdów co jest w zasadzie regułą bo
    nawet jeśli średnio każdy człowiek używa co najwyżej jeden samochód to
    niekoniecznie jest jego właścicielem.

    No i ... gdzie Ty masz takie zasady o jakich piszesz? Bo ja tu sobie
    głównie puszczam wodze ... nie tyle fantazji ile intelektu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: