  • 11. Data: 2014-06-14 19:39:13
    Temat: Re: zag?uszacz
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/14/2014 1:20 PM, A.L. wrote:

    > Jak generujesz sygnal ktoiry zaglusza w promieniu 100 metrow, to
    > mozesz zagluswzac innych.

    pan kolega chyba niedowidzacy, albo pijany i podwojnie widzacy. 10m to
    nie to samo co 100m. powiedz to architektom wielu budynkow, w ktorych
    niektore pomieszczenia sa tak usytuowane, ze elementy budowlane
    zaklocaja sygnal telefonii komorkowej.

    > Poza tym generowac sygnaly radiowe mozna
    > tylko na podstawie zezwolenia, i to w okreslonych pasmach. Zaklocalie
    > sygnalow komercyjnych to przestepstwo.

    bzdury opowiadasz. przez 20 lat uzywalem domowego nadajnika FM do
    transmisji dzwieku po domu i bylem w pasmie jakies slabej stacji, ktora
    ewidentnie moj sprzet zagluszal. pisalem w innym poscie. w kazdym
    sklepie "rybnym" mozesz kupic domowe/samochodowe nadajniki FM. w sklepie
    apple rowniez. na amazonie jest tego zatrzesienie. ty uwazasz ze to
    przestepstwo?
    http://amzn.to/1lytDnC

    > Znam krotkowalowca ktory dostam kolosalna kare z eewntualnym zamiana
    > na areszt dlatego ze nadawal 100 (sto) Hz poza pasmem.

    moze na niego doniosles i dlatego. poza tym skad wiesz w jakim kraju ja
    tego jammera bede uzywac i jakie jest w nim prawo? spytać to nie, ale
    straszyc to zwarty i gotowy. <rs>

  • 12. Data: 2014-06-14 19:42:54
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/14/2014 1:16 PM, A.L. wrote:

    > Jest. Nzaywa sie "5 lat pierdla"
    >
    > A.L.

    zanim sie wypowiesz, staraj sie odrobine pomyslec. widac ze policyjny
    system, w ktorym mieszkasz juz wywarl na tobie swoje pietno.
    wiesz jak sie nazywa to co tutaj uprawiasz? scaremongering. to
    popularna, choc durna taktyka. <rs>

  • 13. Data: 2014-06-14 22:12:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    rs pisze tak:

    > dzięki, ale sprzęt to ja już wygooglałem. chciałem się dowiedzieć,
    > czy ktoś miał do czynienia z takim sprzętem i mógł się podzielić
    > własnymi wrażeniami z użytkowania. <rs>

    Jesteś pastorem, wysyłasz zapytanie z określoną kubaturą budynku
    i ma działać ;)

    Jeśli nie to zwrot.

    --
    Piter

  • 14. Data: 2014-06-14 22:21:06
    Temat: Re: zagłuszacz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    A.L. pisze tak:

    > Zaklocalie sygnalow komercyjnych to przestepstwo.

    Ciekawe jak jest w Polsce bo imho w moim budynku powinienem mieć prawo
    do skutecznego zablokowania łączności komórkowej.

    Powiedzmy, że mam biznes dom pogrzebowy. Powinienem mieć prawo do
    zablokowania psychopatkom nap. smsów spod ławki w czasie uroczystości.

    --
    Piter

  • 15. Data: 2014-06-14 22:44:34
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    PiteR wydumał(a) w news:XnsA34CE36008CD8elektronik@localhost.net :
    > Ciekawe jak jest w Polsce bo imho w moim budynku powinienem mieć prawo
    > do skutecznego zablokowania łączności komórkowej.

    Mozesz. Klatka Faradaya to umożliwia.

    > Powiedzmy, że mam biznes dom pogrzebowy. Powinienem mieć prawo do
    > zablokowania psychopatkom nap. smsów spod ławki w czasie uroczystości.

    Też możesz, ustawiając odpowiednie "zakazy", kary, depozyty.

    Blokować jednak pasma ani zakłócać bez zezwolenia nie możesz.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 16. Data: 2014-06-14 23:07:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Jun 2014 13:39:13 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:
    > niektore pomieszczenia sa tak usytuowane, ze elementy budowlane
    > zaklocaja sygnal telefonii komorkowej.

    Przeszkody nie zakłócają, musiałyby nadawać, żeby "zakłócać".

    --
    Marek

  • 17. Data: 2014-06-14 23:12:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    Baczność

    > Prawo zabrania zagłuszania, a konkretniej emitowania sygnałów radiowych
    > bez stosownego pozwolenia. jest kilka wyjątków, ale na pewno nie w pasmach
    > używanych komercyjnie.

    Spocznij

  • 18. Data: 2014-06-14 23:23:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-06-14 17:29, rs pisze:

    > poza tym nikt nie spytał na terenie jakiego kraju ten sprzęt
    > będzie używany, zakładając ze takie samo prawo obejmuje zapewne cały
    > kosmos. <rs>

    Jeśli chodzi o zaklócenia, to w 99% krajów prawo jest podobne. Tyle, że
    w jednym (jak nasz) grozi stosunkowo niewielka grzywna, a w innych
    (częśc krajów afrykańskich) więzienie. O karze śmierci nie słyszałem,
    ale zaznaczam, że nie studiowałem prawa międzynarodowego :-P

  • 19. Data: 2014-06-15 00:52:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej Bebenek" 539c16f6$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Prawo zabrania zagłuszania, a konkretniej emitowania sygnałów radiowych bez
    stosownego pozwolenia. jest kilka wyjątków, ale na
    > pewno nie w pasmach używanych komercyjnie.

    Dookoła samochodu BObamy komórki nie działają.
    Nie wiem, czy BObama ma (miał podczas pobytu w RP)
    stosowne pozwolenie. ;) Ale wiem, że BObama
    rygorystycznie przestrzega prawa, zatem można
    sprawdzić i (w razie czego) wytoczyć mu proces! ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-06-15 01:05:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 22:21:06 +0200, PiteR napisał(a):

> [...]
    >
    > Powiedzmy, że mam biznes dom pogrzebowy. Powinienem mieć prawo do
    > zablokowania psychopatkom nap. smsów spod ławki w czasie uroczystości.

    A oni maja prawo do lacznosci wszedzie.

    A poza tym to ich uroczystosc.

    J.