eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzagadka - długieRe: zagadka - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zagadka - długie
    Date: Wed, 08 Jun 2011 20:57:58 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <isognr$1vb$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <isoctv$rg6$1@usenet.news.interia.pl>
    <4defc353$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1307559483 2027 79.187.111.26 (8 Jun 2011 18:58:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Jun 2011 18:58:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <4defc353$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110608-0, 2011-06-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2374507
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-08 20:45, Tomasz Pyra pisze:
    > W dniu 2011-06-08 19:53, megrims pisze:
    >
    >> Ma ktoś jakieś sugestie?
    >> Jakieś czujniki?
    >
    > Potencjalnych przyczyn może być wiele.
    >
    > Pierwsza sprawa to można pirometrem sprawdzić czy faktycznie kolektor
    > wydechowy jest znacznie cieplejszy.
    > Jeżeli jest, to przyczyną może być zatkany wydech - może się katalizator
    > zatkał, albo jakieś inne filrty (czy ten nowszy ma jakieś FAP-y albo
    > inne cuda? to się lubi przytkać z czasem)
    >
    > Druga sprawa to masz pewnie zrobione przed i po chipie wykresy z AFR-em.
    > Coś na nich widać?

    To auto półtora roku praktycznie stało, bo właściciel przebywał
    za granicą. Żona poprzedniego właściciela robiła raz w tygodniu
    5 km, co by nie "zapuściło korzeni".

    Stąd też niski przebieg. Różni "fachowny" mówili, że to bardzo
    niezdrowo dla silnika Diesla jak tak mało i sporadycznie jeździ.

    Jak je odebrałem dla żony, to zupełnie nie chciało jechać.
    Vmax to jakieś 190. Po "przegonieniu" POZ-KR to jechało już
    w miarę normalnie (220). Ta akcja miała miejsce przed czipem.

    Jak na razie to ktoś stwierdził, że może być to czujnik ciśnienia
    na listwie, który przekłamuje i zawór odpuszcza wcześniej ciśnienie
    z pompy Common Rail'a. I po prostu za mało paliwa idzie i dlatego
    nie jedzie.

    Ale w takim razie skąd takie spalanie!!!

    Wykres AFR mam gdzieś w biurze. Poszukam, zeskanuje, puszcze
    gdzieś to może ktoś będzie miał jakąś koncepcje.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: