  • Data: 2014-06-14 19:20:35
    Temat: Re: zag?uszacz
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Jun 2014 10:49:19 +0200, Dylon
    <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl> wrote:

    >A czy prawo zabrania zagłuszania swojego telefonu?
    >Nie oceniaj innych swoją miarą. Nigdzie nie napisał że chce łamać prawo
    >zagłuszając innych.

    Jak generujesz sygnal ktoiry zaglusza w promieniu 100 metrow, to
    mozesz zagluswzac innych. Poza tym generowac sygnaly radiowe mozna
    tylko na podstawie zezwolenia, i to w okreslonych pasmach. Zaklocalie
    sygnalow komercyjnych to przestepstwo.

    Znam krotkowalowca ktory dostam kolosalna kare z eewntualnym zamiana
    na areszt dlatego ze nadawal 100 (sto) Hz poza pasmem.

    A.L.