  • Data: 2013-03-31 09:51:27
    Temat: Re: zadanie z netu
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Może nie jest takie dziwne bo to pewnie jednak roznica tylko dla wersji z cache
    3ms/11ms na MB to są pewnie różnice między jakimś trochę wolnym memcopy a loopem z
    procedurami. Teraz większy problem mam z wykonaniem asynchronicznego wczytywania ,
    chciałem to zrobić z głównego wątku nie stopujac gry ale okazuje się że aby odebrać
    callbacka readfinished trzeba chyba zawiesić wątek tak że nie wiem jak to zrobić