  • 21. Data: 2015-02-18 20:00:25
    Temat: Re: zaczipowani
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Atlantis pisze:
    > Bo tutaj naruszasz państwowy monopol.:)

    Kuczyński kiedyś w felietonie napisał, że na świecie istnieją dwie grupy
    podmiotów fałszujących pieniądze:

    Fałszerze pieniędzy i banki emisyjne...

    --
    Darek

  • 22. Data: 2015-02-19 03:11:36
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:
    > To już jest - analiza układu żył w dłoni, w podczerwieni ślicznie widać,
    > a dłoń musi być żywa... Do kupienia za sensowne pieniądze. Rozpoznawanie
    > twarzy 2D idzie oszukać zwykłą fotografią (sprawdzałem osobiście), 3D -
    > sądzę że odlew gipsowy by zadziałał.

    Pewnie ta analiza żył naprawdę odróżniałaby ludzi ale tu chodzi o pianie
    z zachwytu nad chipem w dłoni, pozwalającym np. na odblokowanie drzwi
    przez samo zbliżenie do klamki. To o czym piszesz, wymaga przykładania
    do czytnika i skanu dłoni.
    Podajesz przykłady rozwiązań, które są idiotyczne już na samym starcie,
    bo dają się łatwo oszukać (co spradzałeś) i wymagają stojącego obok
    ochroniarza, reagującego na podkładanie zdjęcia. Ktoś coś wymyśla,
    tworzy szum medialny a następnie próbuje sprzedać - czysty marketing z
    nadzieją na upolowanie łosia. Mój były dyrektor pytał - gdzie tu jest
    dla nas wartość dodana?
    Maciek

  • 23. Data: 2015-02-19 09:52:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał w wiadomości
    Atlantis pisze:

    >Kuczyński kiedyś w felietonie napisał, że na świecie istnieją dwie
    >grupy podmiotów fałszujących pieniądze:
    >Fałszerze pieniędzy i banki emisyjne...

    Historycy zas pisza jak to zmniejszala sie przez wieki zawartosc
    srebra w podstawowej rzymskiej monecie.
    Inflacje latwiej ogarnac niz deflacje :-)

    Patrz teraz chocby Grecje :-)

    J.

  • 24. Data: 2015-02-19 10:19:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz K. Ładziak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Rozpoznawanie twarzy 2D idzie oszukać zwykłą fotografią (sprawdzałem
    >osobiście), 3D - sądzę że odlew gipsowy by zadziałał.

    A fotografia zyl w dloni byc nie moze ?

    Skanowanie ultradzwiekami, z pomiarem predkosci przeplywu ... ale
    odetna reke i podlacza pod pompke :-)

    J.

  • 25. Data: 2015-02-19 13:45:09
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > A fotografia zyl w dloni byc nie moze ?
    >
    > Skanowanie ultradzwiekami, z pomiarem predkosci przeplywu ... ale odetna

    Może odetną, może nie. Układ żył jest dobrym pomysłem. Wszczepiony chip
    już nie. Nie wszepisz go do żyły, żeby meldował przepływ krwi. Jeżeli ma
    reagować na temeraturę, to nic trudnego - wycinasz nożem z ciała
    (zwłok?) zafascynowanego tym wynalazkiem posiadacza, podchodzisz do
    drzwi z obandażowaną dłonią. Wszczep siedzi sobie bezpiecznie między
    skórą a opatrunkiem. Proste, łatwe i przyjemne.
    Maciek

  • 26. Data: 2015-02-19 23:06:20
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 13:45:31 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > drzwi z obandażowaną dłonią. Wszczep siedzi sobie bezpiecznie między
    > skórą a opatrunkiem. Proste, łatwe i przyjemne.

    A po co bandaż. To małe plastrem można przykleić.