  • 1. Data: 2010-06-22 09:25:42
    Temat: zaczerwienieni środka zdjęcia
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    witam
    co moze być przyczyną zaczerwienienia środkowej cześci zdjęcia.
    Przykład - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a6937ccf4846c25
    .html
    czy to naruszona jakas warstwa antyreflesyjna. Wszystko pogłebia się przy
    zdjęciach wykonywanych z duzym udziałem oświetlenia świtałem słonecznym.

    Aparat - Nokia

  • 2. Data: 2010-06-22 09:38:02
    Temat: Re: zaczerwienieni środka zdjęcia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "butterfly" <b...@w...pl> napisał w
> [...]
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a6937ccf4846c25
    .html
    > czy to naruszona jakas warstwa antyreflesyjna.

    Albo np przegrzany filtr podczerwieni na matrycy ..

    J.

  • 3. Data: 2010-06-22 09:41:17
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    > Albo np przegrzany filtr podczerwieni na matrycy ..

    A mogłbyś coś więcej na ten temat. Tzn w jaki sposob przegrzany?

  • 4. Data: 2010-06-22 09:45:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 11:41:17 +0200, butterfly napisał(a):

    > A mogłbyś coś więcej na ten temat. Tzn w jaki sposob przegrzany?

    Może za blisko BTS uzywasz.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-06-22 09:50:29
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    > Może za blisko BTS uzywasz.

    Chozi c o stację przekaźnikową. Jesli o nią to faktycznie znajduje się
    bardzo blisko.. tak na oko to mam do niej kilkadziesiąt metrów.. Z tym, że
    zaczerwienienie wychodzi równiez na fotach robionych w innym miejscu.

  • 6. Data: 2010-06-22 10:12:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "butterfly" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > A mogłbyś coś więcej na ten temat. Tzn w jaki sposob przegrzany?

    Sloneczka nie filmowales ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-06-22 10:43:28
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    > Sloneczka nie filmowales ? :-)

    Nie. Chyba ze coś albo ktoś ma taką nawę "ukrytą" :)

  • 8. Data: 2010-06-22 12:14:07
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "butterfly" <b...@w...pl> Odpowiedz na news:hvpvio$e0l$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > zdjęciach wykonywanych z duzym udziałem oświetlenia świtałem słonecznym.

    HTC ma różowe plamy. Jak widać jest to zaraźliwe...

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d