  • 171. Data: 2016-11-05 18:34:45
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: quent <x...@x...com>

    On 05.11.2016 09:32, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Bogaty Szwajcar ma w dupie mandat w wysokości 500 czy 1000 EUR w
    > Hiszpanii czy w Polsce i pokazuje swoją "kulturę" w pełnej okazałości.

    Z racji miejsca zamieszkania mam u siebie całą masę "bogatych niemców" i
    jakoś nie pasuje to do Twojego opisu.

    Z moich obserwacji, takie typowo polskie zachowania na drodze, biorą się
    przede wszystkim z frustracji, niskiej samooceny i innych o podobnym
    charakterze ułomności. Pomijam przypadki młodych smarków, którzy po
    prostu myślą, że są nieśmiertelni.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 172. Data: 2016-11-05 18:45:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 18:34 quent <x...@x...com> pisze:

> [...]
    > przede wszystkim z frustracji, niskiej samooceny i innych o podobnym
    > charakterze ułomności. Pomijam przypadki młodych smarków, którzy po

    O Niemcach nic nie pisałem, nie interpoluj.
    Wg moich obserwacji Niemcy za granicą jeżdżą tak samo jak Polacy za
    granicą.
    Odpowiadałem na posta w którym była mowa o Szwajcarii.

    TG

  • 173. Data: 2016-11-05 18:49:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Nov 2016 18:34:45 +0100, quent napisał(a):

    > Z racji miejsca zamieszkania mam u siebie całą masę "bogatych niemców" i
    > jakoś nie pasuje to do Twojego opisu.

    Bo mowa byla o Szwajcarach.

    Niemcy nie sa tak zamordystyczni, i mamdaty tam niziutkie ... za to za
    przekroczenie predkosci o ponad 30km/h PJ zabrane na miesiac do
    trzech. Przekroczenie o 20 jest niemal bezkarne ... wiec przekraczaja.
    Wiecej tez przekraczaja ...
    No i olbrzymia siec autostrad, czesto bez limitu.
    I wynikajaca z niej nieumiejetnosc wyprzedzania na zwyklej drodze :-)

    Za to akurat Niemcy jako jedyni maja przepis na odstep, czasem
    kontrole, mandaty, punkty i nawet zabranie PJ na pewien czas.

    J.

  • 174. Data: 2016-11-05 19:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > No się niczego od Ciebie nie dowiedziałem. Ani dlaczego nie wyprzedzać
    > "wyskakując spod zderzaka", ani jak wyprzedzić "kilkusetmetrową
    > kolumnę takich kierowców jak twórca wątku".
    >
    > Po co zabierasz głos jak nie masz ochoty na dyskusję?

    To ja moze podpowiem:
    - wyskakiwanie spod zderzaka - lepiej wczesniej nabrac predkosci aby jak
    najkrócej byc na kiernku kolizyjnym
    - kilkusetmetrowa kolumna - nie wyprzedzac!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 175. Data: 2016-11-05 19:14:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 05.11.2016 18:45, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > O Niemcach nic nie pisałem, nie interpoluj.
    > Wg moich obserwacji Niemcy za granicą jeżdżą tak samo jak Polacy za
    > granicą.
    > Odpowiadałem na posta w którym była mowa o Szwajcarii.

    Szwajcarów i Austriaków też widuję.
    Ale Niemcy, Szwajcarzy, Austriacy... to zbliżony temperament na drodze.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 176. Data: 2016-11-05 19:32:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 19:14 quent <x...@x...com> pisze:

    > Szwajcarów i Austriaków też widuję.
    > Ale Niemcy, Szwajcarzy, Austriacy... to zbliżony temperament na drodze.

    Szwajcarzy to inny gatunek. Niemców za granicą widuję we wschodniej
    Francji, północnych Włoszech, trochę w PL.
    Austriacy - jak Czesi - autem tylko w swoim kraju, ewentualnie pobliskie
    stoki narciarskie za granicą. Szwajcarzy są wszędzie (jak Polacy :-) )
    widziałem ich w Bułgarii, na Sycylii, w Portugalii.
    Wszędzie gdzie ich widziałem na drodze - domyślałem się, że taki numer to
    mógł zrobić Szwajcar - zanim dostrzegłem tablice auta.

    TG

  • 177. Data: 2016-11-05 21:33:39
    Od: q...@g...com

    Różne mamy więc obserwacje.
    W każdym razie za granicą nie zdażyło mi się aby ktoś siedział mi na ogonie. Mam na
    myśli europe

  • 178. Data: 2016-11-06 08:35:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-11-2016 o 17:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I co? Policja suszy tam "30"?

    A skąd wziąłeś w tym wątku polucję?
    Wątek jest o fobiach jego autora, połączonych z totalną nieumiejętnością
    jazdy.

    O żadnych faktach typu polucja codzień na danym odcinku, nic nie pisał,
    wiec nie wymyślaj dodatkowych szczegółów.

  • 179. Data: 2016-11-06 08:38:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-11-2016 o 21:14, PiteR pisze:

    > Dobrze że w Polsce nie ma. Byłby nadużywany. Już widzę te zjazdy
    > jadących 90 bo hrabia chce jechać 120.

    Dokładnie o to chodzi.
    Zawsze to lepsze niż panujące u nas wleczenie się 90-tką przy środkowej
    linii.
    Czym droga węższa tym bardziej przy środku.
    A za delikwentem korek po horyzont.

    I jeszcze debile drogowcy malujący kilometrowe ciągłe linie na nizinach,
    gdzie tylko się da.

    > pakiet jakie słownictwo łał

    Miało być patent, nie wiem skąd mi się wziął pakiet.
    Pewnie jakieś zawodowe przemęczenie.

  • 180. Data: 2016-11-06 08:39:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-11-2016 o 17:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale przeciez pisze ze wyprzedzic nie ma gdzie.

    I właśnie dlatego wlokący się wolniej melepeta ma zjechać i przepuścić.