  • Data: 2016-11-03 11:34:54
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5059c1e9-ceb3-4d81-8744-106670898ebb@go
    oglegroups.com...
    >-- Moim zdaniem napisał że jedzie ponad 15km drogą bez poboczy, ale
    >ja tam prędkość mierzę w km/h.
    >vs
    >Jade do pracy z predkoscia niewiele wieksza niz dopuszaczla, okolo
    >+15km, droga ktora wlasciwie nie ma poboczy

    >mozliwe ze niejasno sie wyrazil i niewiele wieksza nie oznacza +15
    >km/h co mi wydawalo sie oczywiste

    Mnie tez sie wydawalo, ze ma 15 km drogi do przebycia.

    A 15km/h szybciej ... a jaka ta dopuszczalna, bo jesli 40km/h, to tez
    bym jechal na zderzaku :-)

    >--Równie dobrze przyczyną stresu może być nieumiejętność oceny
    >zachowania innych kierowców, bo skąd wiesz, że odległość którą
    >trzymają za nim inni >kierowcy jest faktycznie niebezpieczna? Może
    >jest całkiem dobra?

    >"Czesto sie zdaza ze ktos jedzie za mna bardzo blisko, ponizej 5m"

    >no to smialo napisz nam kiedy odleglosc mniej niz 5m "jest całkiem
    >dobra"

    Popatrz na gesty miejski ruch - bywa blisko. A predkosc chwilami
    zdrowo ponad 50. I za chwile hamowanie.

    No a potem OC we wroclawiu najdrozsze ... choc prawde mowiac nie
    zauwazam jakiejs wiekszej ilosc stluczek.

    >PS mam nadzieje ze teraz nie sprobujesz zasugerowac ze jako swiezy
    >kierowca nie wie ile to jest 5m :-) to juz bedzie zalosne

    A to swoja droga - kiepsko sie ocenia takie odleglosci, szczegolnie w
    lusterku.

    J.