  • Data: 2016-11-03 11:13:06
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    -- Moim zdaniem napisał że jedzie ponad 15km drogą bez poboczy, ale ja tam prędkość
    mierzę w km/h.
    vs
    Jade do pracy z predkoscia niewiele wieksza niz dopuszaczla, okolo +15km, droga
    ktora wlasciwie nie ma poboczy

    mozliwe ze niejasno sie wyrazil i niewiele wieksza nie oznacza +15 km/h co mi
    wydawalo sie oczywiste

    --Równie dobrze przyczyną stresu może być nieumiejętność oceny zachowania innych
    kierowców, bo skąd wiesz, że odległość którą trzymają za nim inni kierowcy jest
    faktycznie niebezpieczna? Może jest całkiem dobra?

    "Czesto sie zdaza ze ktos jedzie za mna bardzo blisko, ponizej 5m"

    no to smialo napisz nam kiedy odleglosc mniej niz 5m "jest całkiem dobra"

    PS mam nadzieje ze teraz nie sprobujesz zasugerowac ze jako swiezy kierowca nie wie
    ile to jest 5m :-) to juz bedzie zalosne

    P.