  • Data: 2016-11-03 08:32:59
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2016 o 08:16, p...@g...com pisze:
    > --Jade do pracy z predkoscia niewiele wieksza niz dopuszaczla, okolo +15km
    >
    > A może brak predyspozycji na tyle, że warto rozważyć rezygnację z jeżdżenia?
    >
    > mistrzu kierownicy teraz to blysnales intelektem :-) Koles jezdzi +15 na
    ograniczeniach a dla Ciebie to malo ? nie pomyliles czasem drog publicznych z torem
    wyscigowym ?

    Kiedy akurat ma jednak sporo racji. Jeśli akurat jemu się nagminnie coś
    takiego zdarza, to należy jednak rozważyć, czy przyczyna nie jest
    _również_ w jego stylu jazdy.

    Jeździłem kiedyś regularnie autostradą w delegację - raz prowadziłem ja,
    raz kolega, raz koleżanka - kto akurat miał ochotę. I akurat temu
    koledze ktoś regularnie kilka razy na 300km gwałtownie drogę zajeżdzał.
    Oczywiście wina była tych co zajeżdzali, ale koleś się wyrobił i po
    prostu potem dostrzegał sytuację znacznie wcześniej i już mu tak
    niespodziewanie nie zajeżdzali.

    Wiec spokojnie - pytający ma świeże prawko, się wyrobi. Nie ma co się
    bulwersować. A jeździć optymalnie należy tak, żeby się nadmiernie z
    tłumu nie wyróżniać. W żadną stronę. Oczywięcie bez przegięć.

    Co do Tomka, to podejrzewam, że jest w top ten kierowców na grupie.

    Shrek