  • 21. Data: 2010-12-12 17:31:32
    Temat: Re: [.] zachecam do wiekszej aktywnosci na grupie
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 12 Dec 2010 17:54:25 +0100, "R. P." <r...@w...pl>
    wrote:

    >No to co. Wystarczy, ze teraz pracuje w google. A tam nie biora
    >najlepszych. A biora najlepszych _z najlepszych_...

    Mit, Kolego, mit... Kiedys brali... A teraz Google za duze...

    A.L.

  • 22. Data: 2010-12-12 19:24:21
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2010-12-12 18:31, A.L. pisze:

    > Mit, Kolego, mit... Kiedys brali... A teraz Google za duze...
    >
    > A.L.

    To gdzie najlepszych teraz niby biorą? Do facebooka? Tylko chyba nie
    każdy chce współtworzyć takie "cuś".

    Rekrutacje mają naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Paru moich
    znajomych, bardzo dobrych programistów sprawdzających się znakomicie w
    innych firmach, odpadło, baaa, część nawet już na pierwszym etapie. Nie
    byli w stanie sobie poradzić z algorytmicznymi zadaniami rekrutacyjnymi
    google'a.

  • 23. Data: 2010-12-12 19:25:41
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2010-12-12, R. P. <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    > innych firmach, odpadło, baaa, część nawet już na pierwszym etapie. Nie
    > byli w stanie sobie poradzić z algorytmicznymi zadaniami rekrutacyjnymi

    Erm. Widać nie są tak naprawdę dobrzy, ci znajomi, skoro odpadli w Guglu.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 24. Data: 2010-12-12 19:51:15
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2010-12-12 20:25, Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > Erm. Widać nie są tak naprawdę dobrzy, ci znajomi, skoro odpadli w Guglu.

    Radzą sobie w innych firmach bardzo dobrze, pracują na różnych
    stanowiskach, od kodera po projektanta. Do google'a po prostu biorą
    najlepszych. Przynajmniej 2-3 lata temu tak było. Teraz może faktycznie
    ze względu na swoją wielkość nie wszystko przechodzi w jakość.

  • 25. Data: 2010-12-12 20:21:53
    Od: "R.M.M" <r...@o...pl>

    > Erm. Widać nie są tak naprawdę dobrzy, ci znajomi, skoro odpadli w Guglu.

    No i do tego nie poszpanują sobie przy panienkach, że dla takiego Gógla
    pracują;)

    --
    R.M.M

  • 26. Data: 2010-12-12 20:54:07
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>

    R. P. wrote:

    > Radzą sobie w innych firmach bardzo dobrze, pracują na różnych
    > stanowiskach, od kodera po projektanta. Do google'a po prostu biorą
    > najlepszych.

    Najlepszych w przechodzeniu procesu rekrutacji do Google. A przecież nie ma
    testów idealnych, które pozwalały by w ciągu kilku dni dowiedzieć się, jakie
    efekty może osiągnąć dany człowiek w ciągu kilku kolejnych lat.

  • 27. Data: 2010-12-12 20:56:19
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:21, R.M.M pisze:

    > No i do tego nie poszpanują sobie przy panienkach, że dla takiego Gógla
    > pracują;)

    A ja myslalem ze przy panienkach to sie opalenizna, umiesniona klata i
    gruboscia portfela szpanuje, a nie koszulka gógla ;P

  • 28. Data: 2010-12-12 20:57:48
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:54, Wojciech Jaczewski pisze:

    > Najlepszych w przechodzeniu procesu rekrutacji do Google. A przecież nie ma
    > testów idealnych, które pozwalały by w ciągu kilku dni dowiedzieć się, jakie
    > efekty może osiągnąć dany człowiek w ciągu kilku kolejnych lat.

    No takich testów nie ma. Ale te testy w google'u są dość szerokie, jest
    algorytmika, są kruczki/sztuczki/specjalnośći danego języka
    programowania (przynajmniej w jednym trzeba być biegłym), są pytania na
    inteligencję itp.

  • 29. Data: 2010-12-12 21:06:00
    Od: "R.M.M" <r...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:56, R. P. pisze:

    > A ja myslalem ze przy panienkach to sie opalenizna, umiesniona klata i
    > gruboscia portfela szpanuje, a nie koszulka gógla ;P

    No ale przecież jak już się dla takiego Gógla pracuje, to się też krocie
    zarabia, nie?;P Jak jest kasa, to klata jest już chyba drugorzędna, a
    opalenizna... solaria są podobno rakotwórcze;)

    --
    R.M.M

  • 30. Data: 2010-12-12 21:37:34
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2010-12-12 22:06, R.M.M pisze:

    > No ale przecież jak już się dla takiego Gógla pracuje, to się też krocie
    > zarabia, nie?;P

    A ile w google zarabia Software Developer w PL? Ktoś wie? A Senior
    Software Developer? Ile centrów developerskich jest w PL?

    > Jak jest kasa, to klata jest już chyba drugorzędna, a
    > opalenizna... solaria są podobno rakotwórcze;)

    Wiesz, kobiety zaczynają myśleć głową gdzieś w wieku 24 lat, nawet te
    inteligentne. Przestaje się liczyć klata i opalenizna, a zaczyna liczyć
    się status społeczny. :P