  • Data: 2023-07-05 15:43:09
    Temat: Re: za Tuska nie mieliście estakady
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 05 Jul 2023 14:58:11 +0200, PiteR wrote:
    > i Tik Toka.
    > Czego Niemiec nie zbudował (bo nie zdążył) to my żeśmy załatwiliśmy.
    >
    > Wielkimi krokami zbliża sie ukończenie jedynej estakady w
    > Perle Północy w PolskB. 50 lat na to czekaliśmy. Nasi ojcowie
    > założyciele nie mogli o tym pomarzyć. Cały cyment szedł na Ślunsk.
    > Tu budowano tylko więzienia i dacze aparatczyków.

    Nie caly, nie cały, we Wroclawiu troche estakad powstało.

    Po 30 latach zaczely sie sypac ... widac jednak za mało cementu było
    :-)

    > Dotychczas człowiek wyrzucony z domu nie mógł nawet pójść pod most.
    > A teraz prosze państwa słowo ciałem się stało.
    > Jeszcze druga estakada ul.Towarowa na Zieloną Górkę i można umierać.
    >
    > Dziękujemy Panie Prezesie. Szczęść Boże.
    > Dużo zdrowia Panu i kotu.
    >
    > https://ibb.co/ZhnTBrR

    Ale ale ... obrazek sie słabo otwiera, ale google mowi, ze to Olsztyn.
    To jaka to inwestycja - rządowa, samorządowa?

    A samorzad tam jaki jest? Tzn z jakiej partii?

    Ale ale ... którego pułku synów to ulica?
    Bo mi to smierdzi jakims nieprawomyslnym ...

    J.