  • Data: 2011-04-29 02:30:04
    Temat: Re: [za TeWuenem] Fotoradary bez prądu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-29 02:17, Bydlę pisze:

    > Bo nikt nie robił ci zdjęcia, a ty nigdy nie widziałeś błysku?

    Błysk nie jest gratis w pakiecie. Nie musi wystąpić.

    > Przelatywałeś koło puszki z prędkością ok. 450 km/h i dlatego
    > nie widziałeś czy jest pełna, czy pusta?

    Nie zaglądam w dziurki o średnicy 7 - 10 centymetrów - patrzę na
    drogę. Wiem, zjawiskowe, znaczna część kierowców wypatruje
    niebieskiej tablicy a potem pełna koncentracja wzroku czy w
    dziurce widać coś soczewkowego.

    P.S. mimo tego (skopiuję kogoś z PMSu, przepraszam autora za nie
    wymienienie z imienia) że jeżdżę jednośladem (tylko skutr) jadąc
    autem nie wlepiam gał non stop w lusterko by nie wjebać się
    komuś w dupę.
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...