  • Data: 2011-04-29 00:26:11
    Temat: Re: [za TeWuenem] Fotoradary bez pršdu
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-29 00:22, J.F. pisze:

    > Sluchaj dalej TVN, na pewno na tym dobrze wyjdziesz :-)

    Oj tam oj tam. Ja to usłuchał po fakcie :)

    > Upieklo ci sie dlatego ze slupy puste staly. Komus sie nie chcialo
    > wsadzic sprzetu i pilnowac, albo nie mial co wsadzic. Zreszta pusta
    > skrzynka wystarcza do uspokojenia ruchu.

    Ja Ci Jarku podziękował za takie uspokojenie ruchu. Dzięki bogu
    naród się już pi razy drzwi nauczył, ale jak kończy się
    obwodnica Oleśnicy od wawki stoi foto na 90 - już nie tak
    często, ale ciągle spotykam zawodników którym brakuje już chyba
    tylko wypieprzenia kotwicy przez okno ... Człek se tu spokojnie
    stówką leci - pojawia się znak więc delikatnie ujmuje nogę z
    gazu a tu nagle hamować trzeba jakby conajmniej atakował cię
    tłum kotów z happy triger.

    > A do slupa bez pradu mozna wsadzic FR z akumulatorem.

    Tysz racja, ale wówczas w "okolicy" zazwyczaj widoczne są pały
    pilnujące majątków.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...