  • 11. Data: 2013-07-07 18:18:00
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 07/06/2013 09:51 PM, kor_nick wrote:
> [...]
    y-generala-jaruzelskiego,5556857,14695210,fotoreport
    az-maly.html

    > dzag XJ

    A wygkąda jak mendeo

  • 12. Data: 2013-07-08 01:10:21
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości

    > Zamiast jęczeć jak poPGRrowska menda, załóż jakieś wydawnictwo czy
    > poczytny tygodnik i zarób na jaguara.

    jeden juz zalozyl... LOL

  • 13. Data: 2013-07-08 01:10:41
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości

    > jeden juz zalozyl... LOL

    http://www.fakt.pl/Palikot-wydawal-mega-prawicowe-pi
    smo-,artykuly,84349,1.html

  • 14. Data: 2013-07-08 02:09:17
    Od: A.L. <a...@a...com>

    .

    y-generala-jaruzelskiego,5556857,14695210,fotoreport
    az-maly.html

    >Wygląda na jaguara xj, zapewne w wersji l.
    >

    >http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/09/Ja
    guar-XJ.jpg

    >dokladnie to ten sprzet...
    >Pytajacego nie obchodzi, czemu ten skurwysyn morderca z moskwy dozywa
    >spokojnie 90 tych urodzin :) ?
    >a to blad zasadniczy - bo powinno obchodzic...
    > :)

    Bardzo lubie Urbana.

    A.L.

    P.S. Uwazaj, bo za takie teksty mzoesz byc pociagniety...

  • 15. Data: 2013-07-08 02:32:49
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    ..

> [...]
    >

    > Bardzo lubie Urbana.
    >
    > A.L.
    >
    > P.S. Uwazaj, bo za takie teksty mzoesz byc pociagniety...

    wspolczuje...

    a Ty kurwa co - zwolennik ustawy o mowie nienawisci forsowanej przez
    nastepnego ubeka ?
    a w rodzince jak mniemam odpowiedni przodkowie z AL i kbw ;) ?
    gratulacje.

  • 16. Data: 2013-07-08 03:43:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 8 Jul 2013 02:32:49 +0200, "misiek" <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    >nastepnego ubeka ?
    >a w rodzince jak mniemam odpowiedni przodkowie z AL i kbw ;) ?

    Sadzac po jezyku, mam do czynienai z inteligentem?

    A.L.

  • 17. Data: 2013-07-08 08:51:45
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 07 Jul 2013 18:18:00 +0200, m...@i...pl napisał(a):

    > A wygkąda jak mendeo

    To by się zgadzało, bo mają dużo wspólnego.

  • 18. Data: 2013-07-08 11:51:01
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2013-07-08 08:51, Andrzej Kubiak pisze:

    > To by się zgadzało, bo mają dużo wspólnego.

    A co konkretnie ma wspólnego nowy XJ z mondeo?

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 19. Data: 2013-07-08 15:02:11
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > nastepnego ubeka ?
    > a w rodzince jak mniemam odpowiedni przodkowie z AL i kbw ;) ?

    W każdej grupie znajdzie sia jakiś idiota broniący czerwonych kurew.
    Zlej to, szkoda klawiatury na takich debili.
    W dupie to było, gówno widziało, a palikota uważa za autorytet.

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2013-07-08 16:54:42
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Yogi(n)" <y...@k...pl> >

    > W każdej grupie znajdzie sia jakiś idiota broniący czerwonych kurew. Zlej
    > to, szkoda klawiatury na takich debili.
    > W dupie to było, gówno widziało, a palikota uważa za autorytet.

    A coś ty takiego widział? Chyba to, co powyżej przytaczasz. Jakby nie te
    czerwone kurwy, to bys dzisiaj może świnie z witką brzozową pasał, a tak
    rodzice się twoi wykształcili, na wczasy jeździli co roku, pracowali, mieli
    co do granka włożyć. Także, aby ciebie, ćwoku, wykształcić i nakarmić. W
    odróżnieniu od wielu rodziców dzisiaj....