  • Data: 2013-07-08 02:32:49
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "misiek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:qn0kt8lf9gg73o5aj6gid1fbdm7k17e05v@4ax.com...
> [...]
    ..
> [...]
    >>> http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/Kraj/urodzin
    y-generala-jaruzelskiego,5556857,14695210,fotoreport
    az-maly.html

    aguar-XJ.jpg

    > Bardzo lubie Urbana.
    >
    > A.L.
    >
    > P.S. Uwazaj, bo za takie teksty mzoesz byc pociagniety...

    wspolczuje...

    a Ty kurwa co - zwolennik ustawy o mowie nienawisci forsowanej przez
    nastepnego ubeka ?
    a w rodzince jak mniemam odpowiedni przodkowie z AL i kbw ;) ?
    gratulacje.