  • Data: 2013-07-09 21:07:42
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:bfnlt810vc6ok09l87l44optukereaumsf@4ax.com...

    > Drogi Kolego, Urban pisal calkiem niezle teksty jako Hamilton i Kibic.
    > Te ostatnie byly humorystyczne, te pierwsze nei calkiem prorzadowe. Za
    > owa niepraworzadnosc wywalono go z dziennikarstwa z zakazem publikacji
    > pod wlasnym nazwiskien i w gazetach; mogl tylko publikowac pod
    > pseudonimem (jako Kibic, wlasnie). Proponuje dowiedziec sie wiecej o
    > Urbanie. Barwna postac. Napisal ksziazke "Alfabet Urbana". Tez radze
    > poczytac. Niektorzy "dzialacze demokratyczni" i "dzialacze katoliccy"
    > maja tam swoje rozdzialy. Omawiajace ich kariery w PZPR

    Normalnie opozycjonista pełną gębą. Pisał także jako Jan Rem i
    czytywałem jego wypociny w tamtych czasach.
    I nikt mu nie odmawia inteligencji czy dobrego pióra. Tyle, że to po
    prostu cyniczna czerwona kurwa, która przynajmniej od dwudziestu trzech
    lat z okładem powinna użyźniać naszą krajową glebę - razem z kolegami.

    > Rozsmieszaja mnie "antykomunisci" ktorzy w czasach gdy komuna upadala,
    > srali w pieluchy. Albo byli w stadium zygoty.

    Ja maturę pisałem jeszcze za komuny. Dlatego najbardziej żałosne są dla
    mnie stare pierdoły, wielbiciele osobników pokroju Urbana.

    --
    Yogi(n)