  • Data: 2013-07-06 23:11:09
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "misiek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Deflegmator" <w...@...pl> napisał w wiadomości
    news:20130706221450.43b4a2e3180a519697f33440@M.pl...
    On Sat, 6 Jul 2013 12:17:13 -0700 (PDT)
    a...@g...com wrote:

    > spawacz ma 90 urodziny.
    > nie obchodzi mnie to ale za to chcialbym wiedziec z jakiej fury wylazi
    > urban:
    > http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/Kraj/urodzin
    y-generala-jaruzelskiego,5556857,14695210,fotoreport
    az-maly.html

    > co to jest?

    Wygląda na jaguara xj, zapewne w wersji l.

    http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/09/Jag
    uar-XJ.jpg

    dokladnie to ten sprzet...
    Pytajacego nie obchodzi, czemu ten skurwysyn morderca z moskwy dozywa
    spokojnie 90 tych urodzin :) ?
    a to blad zasadniczy - bo powinno obchodzic...
    :)

    ps. apropo`s urbana...
    Parafraza znanego ze stanu wojennego dowcipu -
    czemu urban wysiada z jaguara ? zeby odroznic skurwysyna od zwyklego
    czlowieka....
    Zielona wyspa i skok cywilizacyjny jak widac in progress ;)

    i nie mam tu na mysli tych, ktorzy w miare uczciwie zarabiaja na takie auta
    :)

    i juz wiemy, czemu dzis kutz [fuj !] byl zachwycony, ze dzieki walesie [
    rzyg] i jaruzelskiemu [ paw] mamy to co mamy ... znaczy skurswysyny z
    nomenklatury i kolesie jezdza jagami za melona i smieja sie z reszty ktora
    buja sie lekko bitymi sprzetami po ksiedzu z wermahtu... ;)

    BP/MSPANC