  • Data: 2014-12-14 12:54:33
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Bo wiesz... z tego że szósty właściciel cieszy się bezawaryjnością to ani
    > koncern, ani pierwszy właściciel (który jest jedynym prawdziwym klientem
    > koncernu) nie mieli żadnego zysku, bo pierwszy właściciel pozbywał się i
    > tak auta nim to przejechało 150-200tys.

    dokładnie tak

    > A po prostu pierwsi właściciele poszli po rozum do głowy i wymagają dziś
    > samochodów które będą oszczędne, o dobrych osiągach, a to że rozpadnie się
    > to trzeciemu, a nie szóstemu właścicielowi, to im wisi :)

    Tylko że czytając testy, fora itp. nie sposób odnieść wrażenia, że TSI pali
    mało tylko na papierze.
    W takiej Octavii czy Golfie kombi spalanie w granicach 8-10 litrów nie
    stanowi problemu, czyli podobnie jak wolnossąca konkurencja.
    To gdzie tu przewaga TSI, skoro do tego ryzyko awarii wzrasta?
    Podsumowując, warto pchać się w TSI? Głównie zależy mi na trwałości,
    spalanie pomijam bo będzie na podobnym poziomie co w wolnossących.
    Bardzo podoba mi się, że w takim Golfie czy Oktavii mogę praktycznie
    dopasować każdy element wyposażenia. Tzn. wybrać z kilku wzorów tapicerek,
    felg, dodatków wyposażenia i taki samochód w tej konfiguracji przyjedzie do
    mnie z fabryki.