  • 61. Data: 2012-04-04 15:58:49
    Temat: Re: z ciekowości - po ile "oszczedności"
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Apr 2012 23:16:28 +0200 osobnik zwany ojciec
    wystukał:

    > Pewno. Tyś następca Jana Pawła.

    jak nie wiesz jak się zachować zachowaj się przyzwoicie. I zaden klecha
    tu nic do tego nie ma

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2012-04-04 15:59:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Apr 2012 14:44:40 +0200 osobnik zwany Przemysław
    Czaja wystukał:

    > Użytkownik "Myjk"

    > Kto będzie pracował jak wszyscy będą kapitalistami? :)

    ci co nie umiom ;)

    PS: nie poprawiać

  • 63. Data: 2012-04-04 16:23:42
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Ale ja to wiem, wiec po co MNIE to piszesz?

    :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 64. Data: 2012-04-04 17:18:17
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-04 15:55, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 04 Apr 2012 08:12:14 +0200 osobnik zwany PM wystukał:

    > kradnąc właścicielowi firmy co go zubaża.

    ej! budzimy się, czytamy o czym się pisze.
    ;-)

  • 65. Data: 2012-04-04 23:03:27
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Trzecia prawda... Jak paliwo było o połowę tańsze też kradli i kupowali
    > kradzione.
    >
    > Krzysiek Kiełczewsk

    Niestety racja.

    Czwarta racja gdyby paliwo było po 30 zł za litra, było by więcej
    chętnych do kupowania oszczędności po 20% mniej.

  • 66. Data: 2012-04-04 23:49:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Apr 2012 17:18:17 +0200 osobnik zwany nazgul
    wystukał:

    > ej! budzimy się, czytamy o czym się pisze. ;-)

    oops ;)

  • 67. Data: 2012-04-05 01:02:28
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 04.04.2012 ojciec <e...@p...pl> napisał/a:

    > Niestety racja.
    >
    > Czwarta racja gdyby paliwo było po 30 zł za litra, było by więcej
    > chętnych do kupowania oszczędności po 20% mniej.

    Nie przeczę.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 68. Data: 2012-04-05 07:50:31
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-04-04 10:22, WS pisze:

    > ale wtedy "zyski" dziela przez dwa...
    >
    > Realna srednia ~100 to mozna osiagnac osobowka na autostradzie jadac
    > np. na narty ponad 1000km, ale przelotowa trzeba wtedy trzymac tak pod
    > 160-180 ;)
    >
    > WS
    bez przesady, przelotowa 180-200km/h daje średnią >150km/h i da się to
    osiągnąć nawet w naszym kraju (tyle że niezbyt często, bo częściej
    jednak trafia się na tirmana wyprzedzającego przez 15 minut kolegę...

    --
    pozdr
    lukasz

  • 69. Data: 2012-04-05 08:32:24
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "WS"

    > Realna srednia ~100 to mozna osiagnac osobowka na autostradzie jadac
    > np. na narty ponad 1000km, ale przelotowa trzeba wtedy trzymac tak pod
    > 160-180 ;)

    Chyba w ubiegłym roku robiłem taki test :)

    Trasa Wrocław - Frankfurt aM, tylko autostrada - średnia 124 km/h, wszystko
    przy normalnej jeździe w granicach 130-150 km/h.

  • 70. Data: 2012-04-05 09:15:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Apr 2012 14:44:40 +0200, Przemysław Czaja

    > Kto będzie pracował jak wszyscy będą kapitalistami? :)

    Wydawało mi się, że jasno napisałem w swoim nieskromnym wywodzie, że
    "kapitaliści" _pracują_ najwięcej i najciężej.

    --
    Pozdor Myjk