  • 31. Data: 2012-04-03 23:41:58
    Temat: Re: z ciekowości - po ile "oszczedności"
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "MarcinJM"

    > Nie, nie zwrocilbym uwagi, bo mam to w dupie, nie bede gadal ze
    > zlodziejem.

    Pomyślałeś kiedyś o tym, że pensja na poziomie 1370 zł brutto miesięcznie,
    to również złodziejstwo?

  • 32. Data: 2012-04-04 00:15:54
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-03 23:16, ojciec pisze:

    > Pewno. Tyś następca Jana Pawła.

    a doczytales do konca to co napisalem?

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 33. Data: 2012-04-04 00:17:21
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Użytkownik "MarcinJM"

    > Pomyślałeś kiedyś o tym, że pensja na poziomie 1370 zł brutto
    > miesięcznie, to również złodziejstwo?

    A pomyslales, ze jak ktos pracuje za tyle, to widocznie na tyle sie ceni
    na rynku jego umiejetnosci?

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 34. Data: 2012-04-04 00:26:54
    Temat: Odp: z ciekowości - po ile "oszczedności"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > A pomyslales, ze jak ktos pracuje za tyle, to widocznie na tyle sie ceni
    > na rynku jego umiejetnosci?

    1370 brutto to pensja kierowcy?
    Ciekawe jakiego, bo na pewno nie kierowcy TIRa.
    Może ktoś Tarpanem pola objeżdża za taką stawkę, ale kierowcy TIR-ów
    zarabiają z reguły minimum dwa razy tyle i to netto.
    Oczywiście ze wszystkimi dodatkami, dietami, kilometrówkami i zapewne nie w
    8 h dziennie, ale jednak.

  • 35. Data: 2012-04-04 00:28:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemysław Czaja

    > Pomyślałeś kiedyś o tym, że pensja na poziomie 1370 zł brutto
    > miesięcznie, to również złodziejstwo?

    To zależy za co. Ogólnie nikt nie zmusza do pracy, a tym bardziej za tyle.

  • 36. Data: 2012-04-04 00:49:36
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-03 23:27, MarcinJM pisze:

    > Oczywiscie, to nie wina zlodzieja, ze kradnie, to wina pasera, bo kupuje.
    > Stuknij ty sie w dynke.

    Stukałem się w głowę i co?
    Co ja ksiądz/sędzia żeby rozstrzygać winę? Drażni taki myk społeczny,
    więc prosta recepta jak go ukrócić.

  • 37. Data: 2012-04-04 00:51:22
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-03 15:51, news-gazeta pisze:

    > Ruscy przywoza po 3.80 - 4zł nawet do Olsztyna.
    > Więc nie widzę sensu kupować oszczędności po 4,5zł.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    I to jest złodziejstwo czy nie? Pośrednio to wpływa na nasz pierdolnik.

  • 38. Data: 2012-04-04 00:54:47
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-03 22:07, RadekNet pisze:

    > Zlodziej i paser kolo siebie w KK stoja.

    > Od kiedy to mozna 12h/24h jezdzic? Niezle przekombinowales, rowniez ze
    > srednia predkoscia.

    Na trasie między narodowej jest tylko jeden kierowca? Dajmy na to kurs
    Wrocław PL-> Guilford UK? Da się tam trzymać średnią 80 do promu?

  • 39. Data: 2012-04-04 08:04:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Apr 2012 23:41:58 +0200, Przemysław Czaja

    > Pomyślałeś kiedyś o tym, że pensja na poziomie 1370 zł brutto
    > miesięcznie, to również złodziejstwo?

    heh, to się trochę mija z informacjami jakie posiadam na temat zarobków
    kierowców. Inna sprawa, że jak pensja nie pasuje, to można ją zmienić na
    lepszą. Tylko błaaaagam, nie pi*ol, że się nie da. Jak się nie da, to
    znaczy, że lenistwo.

    --
    Pozdor Myjk

  • 40. Data: 2012-04-04 08:07:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 03 Apr 2012 23:27:38 +0200, MarcinJM

    > to nie wina zlodzieja, ze kradnie, to wina pasera, bo kupuje.

    To wina ludzi, którzy kupują kradzione.
    Jakby nie było chętnych na ciepły towar,
    to te "profesje" same by wymarły.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl