  • 91. Data: 2012-04-05 12:45:12
    Temat: Re: z ciekowości - po ile "oszczedności"
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-05 07:28:51 +0000, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> said:

    > A zyskujemy wszyscy - mniejsze zanieczyszczenie

    Uzasadnij, że spalane kradzione nie zanieczyszcza.

    --
    Bydlę

  • 92. Data: 2012-04-05 12:50:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 05.04.2012 v...@i...pl <v...@i...pl> napisał/a:

    > Oj, zdziwilbys sie... Jakbym mial DG i pracownik by mi napisal cos
    > takiego, to od nastepnego dnia dostalby awans na kierownicze stanowisko
    > i spora podwyzke.

    Kierownicze stanowisko za napisanie dobrej aplikacji? Bez sensu.

    > A plyty uczciwie bym mu dal, doceniajac, ze ich
    > chamsko nie ukradl.

    Premia, premia jest dobra.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 93. Data: 2012-04-05 12:51:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 05.04.2012 v...@i...pl <v...@i...pl> napisał/a:

    > Ciekawe tylko czemu coraz wiecej zawalow u ludzi po trzydziestce. Do
    > emerytury to dozyja chyba tylko bezrobotni.
    > Zreszta gdzies podawali, ze 25% z nas niestety nie dozyje (ja mam
    > przed soba perspektywe pracy jeszcze 36 lat). Co sie dzieje z
    > "uzbierana" kasa jak ktos umrze? Kto przejmuje jego kapital?

    Nie czegoś takiego jak "jego kapitał".

    Krzysiek Kiełczewski

  • 94. Data: 2012-04-05 12:53:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-05 12:45, Bydlę pisze:

    > Uzasadnij, że spalane kradzione nie zanieczyszcza.

    Coś Ci logika szwankuje ;)

    Kupiec i tak by spalił - czy "kradzione", czy legalne.

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2012-04-05 12:55:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie czegoś takiego jak "jego kapitał".

    Jest, tyle że już dawno przejęty ;)

    Tutaj polecam obejrzeć co o tych cyferkach, otrzymywanych corocznie z
    ZUS, mówi Robert Gwiazdowski:

    http://www.joemonster.org/p/496719/Zawilosci_systemu
    _emerytalnego

    --
    Liwiusz

  • 96. Data: 2012-04-05 13:45:53
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Tue, 03 Apr 2012 23:54:47 +0100, ojciec <e...@p...pl> wrote:

    > Na trasie między narodowej jest tylko jeden kierowca? Dajmy na to kurs
    > Wrocław PL-> Guilford UK? Da się tam trzymać średnią 80 do promu?

    Jezdzacych w podwojnej obsadzie jest zecydowana mniejszosc. Przejzyj
    ogloszenia - jednostkowe. Zreszta wtedy to tez nie jet 12h/24h a ciut
    wiecej ;)

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 97. Data: 2012-04-05 14:01:53
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie czegoś takiego jak "jego kapitał".

    No nie ma bo wszystko przep... nawet jak by miało coś zostać. Ba, nawet
    narobią długów i powiedzą, że to przez kryzys.

  • 98. Data: 2012-04-05 14:37:38
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-05 13:45, RadekNet pisze:

    > Jezdzacych w podwojnej obsadzie jest zecydowana mniejszosc. Przejzyj
    > ogloszenia - jednostkowe. Zreszta wtedy to tez nie jet 12h/24h a ciut
    > wiecej ;)

    Ile?

    Za teoretyzowałem. Widziałem że we do fabryki hamulców WABCO Wrocław
    przyjeżdża po 3 chłopa w kajucie;)
    Ile może jeden driver jechać godzin non stop? Ile przerwa. Jaka przerwa
    pomiędzy jechaniem non stop?
    Te 2 litry to tez czysta teoretyka. Jadąc i wracając Ducato maxi właśnie
    do Frankfurtu Am Main widziałem na komputerku że jak cisnę pod górę
    130km/h to się święci 25 litra, jak dojeżdżam 130 do wzniesienia i mocno
    odciążam pedał to pali się 8 literka.Ile waży Maxi z ładunkiem coś mi
    świta że do 3,5 tony tak? Ciągnik ciężarów z naczepą to 26 ton tak?
    26/3,5 =7,42 raz więcej. Wiec jest jak oszczędzać prostymi trikami.

  • 99. Data: 2012-04-05 15:08:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 14:01:53 +0200, BaX napisał(a):

    > No nie ma bo wszystko przep... nawet jak by miało coś zostać. Ba, nawet
    > narobią długów i powiedzą, że to przez kryzys.

    Juz czesciowo jest - w OFE.

    Zreszta po tych co umarli moze sie nalezec renta dzieciom czy zonie.

    J.

  • 100. Data: 2012-04-05 15:11:35
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > 1370 brutto to pensja kierowcy?
    > Ciekawe jakiego, bo na pewno nie kierowcy TIRa.

    Od 25 lat mam codziennie do czynienia z wynagrodzeniami, a właściwie ich
    wysokością w całym spektrum działalności gopspodarczej i budżetowej w kraju,
    więc mi nie pitol. 99,9% pracodawców z sektora prywatnego wykazuje pensje na
    poziomie minimalnego wynagrodzenia za pracę, więc kto tu kradnie? Moim
    zdaniem przedsiębiorca kradnie podwójnie, raz, że okrada państwo, dwa, że i
    pracownika, w jaki sposób nie muszę chyba tłumaczyć?