  • 11. Data: 2012-04-03 20:47:40
    Temat: Re: z ciekowości - po ile "oszczedności"
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Mysla albo i nie, bo to w calosciowym rachunku roznie moze wyjsc.
    >
    > Ale moze zalatwil tanio odbarwiony opal i sie faktycznie nie oplaca :-)

    wiesz, szczegółów nie znam ;-)
    widzę, że mój kolega niepocieszony bo mu "źródełko" wyschło,

    brat

  • 12. Data: 2012-04-03 21:19:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-03 18:00, bratPit pisze:

> [...]
    > paliwa. Dlaczego? Właściciel daje premie kierowcom za "oszczędności" na
    > paliwie, dostają takie bonusy, że im się nie opłaca kombinować.

    Nie wiem jak z tymi "bonusami", ale z moich obserwacji wynika coś
    zupełnie innego - "oszczędności" dało się robić na samochodach
    starszych i bez specjalnej kontroli. Teraz jest bardzo ciężko
    cokolwiek uszczknąć - komputery, "cuda".

  • 13. Data: 2012-04-03 21:22:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-03 18:48, J.F pisze:

    > Mysla albo i nie, bo to w calosciowym rachunku roznie moze wyjsc.

    A co ma wyjść, jak i tak nie ma specjalnie czego ukręcić?

    > Ale moze zalatwil tanio odbarwiony opal i sie faktycznie nie oplaca :-)

    Taaa, cała flota lata na odbarwionym opale :)

  • 14. Data: 2012-04-03 21:37:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Apr 2012 21:22:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > A co ma wyjść, jak i tak nie ma specjalnie czego ukręcić?

    A placi od tej premii zus, podatek, dolicza koszt chorob i urlopu ?

    > Taaa, cała flota lata na odbarwionym opale :)

    im wieksza flota tym wiekszy zysk :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-04-03 21:46:28
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-03 21:22, Artur Maśląg pisze:

    > Taaa, cała flota lata na odbarwionym opale :)

    flota jak flota, a słyszałeś o ciężarówce napędzanej smalcem?

  • 16. Data: 2012-04-03 21:58:44
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-03 15:19, Robert_J pisze:

    > A jak byś to nazwał?

    > Sądzę że podane przez Ciebie powody są ostatnimi, dla których kierowcy
    > oszczędzają paliwo ;-)

    Gdyby nie było takich co kupują te "oszczędności" nie było by takich co
    je sprzedają.Więc czemu nie wysyłacie na stos tych co kupują
    oszczędności?Proste?

    Przecież coś musi robić driver żeby szef się nie zorientował że idzie
    więcej wachy.Ciężarowy samochód może zrobić dziennie 24hx90km/h=
    teoretycznie 2160km dzielmy przez 2 1080km. Więc mniej ciśnie pod górę,
    wolniej przyspiesza, mniejszą prędkością jedzie(wyprzedzają go kumple na
    autostradzie). Oszczędza 2 litry dajmy na to na 100 km więc po 1000 ma
    oszczędności 10x2 = 20 litra, proste? 20x4,5=90 pln dodatku do pensji;]
    x 5 dni =450 pln x 4 = 1800 pln. Który pracodawca da taka premie ? Heh
    Stara w domu ciśnie, wakacje w egipcie, mąż ciągle poza domem, tipsy
    kosztują, gaz coraz droższy;]
    Po co te emocje?

    Co do szefa i premi;] Toście chyba z foteli pospadali. Tam gdzie dobry
    szef nikt nie spuszcza paliwa z baku. Szef w tym miesiącu da truckerowi
    w przyszłym mu da a za trzy nie będzie miał z czego bo będzie zastój w
    biznesie a driver będzie wkurwiony bo spokojnie jechał. Szefowi
    oszczędności zawsze się przydadzą i nie dawanie premi,żeby nowego tracka
    kupić, żeby niższą cenę klientowi zaproponować itd.

  • 17. Data: 2012-04-03 21:59:49
    Od: ojciec <e...@p...pl>

> [...]
    > paliwa. Dlaczego? Właściciel daje premie kierowcom za "oszczędności" na
    > paliwie, dostają takie bonusy, że im się nie opłaca kombinować.

    A no właśnie.

  • 18. Data: 2012-04-03 22:00:32
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Taaa, cała flota lata na odbarwionym opale :)

    Wiesz jak nie wiesz?

  • 19. Data: 2012-04-03 22:04:27
    Od: ojciec <e...@p...pl>

> [...]
    > starszych i bez specjalnej kontroli. Teraz jest bardzo ciężko
    > cokolwiek uszczknąć - komputery, "cuda".

    To sobie pomyśl, jedziesz swoją osobówka jak szatan, ile wtedy pali.
    Teraz jedziesz swoją osobówką jak dziadek do kościoła, ile pali?
    Wystarczy żeby pełny wlekł się pod górę jak żółw i nawet w takim lekkim
    ducato maxi widać ogromne różnice przy spadającej prędkości pod górę i
    przy utrzymywaniu 130 km/h.
    Więc co się nie da jak się da?
    Co do komputerów możesz pociągnąć dodatkowy wężyk od pompy i Ci będzie
    paliwo podczas jazdy powoli lecieć do "twojego zbiornika" się chce albo
    jest się pod murem to się wiele rzeczy da;]

  • 20. Data: 2012-04-03 22:07:44
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Tue, 03 Apr 2012 20:58:44 +0100, ojciec <e...@p...pl> wrote:

    > Gdyby nie było takich co kupują te "oszczędności" nie było by takich co
    > je sprzedają.Więc czemu nie wysyłacie na stos tych co kupują
    > oszczędności?Proste?

    Zlodziej i paser kolo siebie w KK stoja.

> [...]
    > x 5 dni =450 pln x 4 = 1800 pln. Który pracodawca da taka premie ? Heh
    > Stara w domu ciśnie, wakacje w egipcie, mąż ciągle poza domem, tipsy

    Od kiedy to mozna 12h/24h jezdzic? Niezle przekombinowales, rowniez ze
    srednia predkoscia.

    --
    Radek Wrodarczyk