  • Data: 2014-03-28 19:53:54
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-27 18:32, Czesław Wiśniak wrote:

    > Co to znaczy wolno ?

    Ciężko uznać za wtargnięcie skoro zdjął spacerowo idącego pieszego
    prawie przy osi jezdni. Zgadzam się, że mógł go nie widzić, ale właśnie
    dlatego jak nie widzę okolicy przejścia to jak trzeba hamuje do 10km/h.
    Nie widzę nie jadę, sądząc po reakcjach wieku kierowców na moje dziwne
    zachowanie to jednak większość tego nie rozumie. Ten też nie rozumiał.

    To że jeden z drugim nie widzi pieszego, nie daje mu pierwszeństwa!

    Shrek.