  • Data: 2014-03-28 19:55:33
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiesz i nie zrozumiesz polskiego. Logiki to juz wcale. Jestes
    > zaslepiony wlasnymi uprzedzeniami i nie potrafisz spojrzec na sprawe bez
    > uprzedzen. Stoisz przed przejsciem gdzie "chamscy" kierowcy w swietle
    > prawa cie nie puszczaja - i slusznie moim zdaniem

    ROTFL

    I takich jak ty trzeba uczyc kultury i przepisow. Co to znaczy w swietle
    prawa mnie nie puszczaja ? Gdy wchodze na pasy masz sie zatrzymac, ale nie
    robie tego gdyz wiem, ze nie zdazysz zahamowac, poniewaz jestes drogowa
    lajza.
    (straszyc nie bede bo mimo wszystko szkoda, zeby ktos ci mial wjechac w
    dupe)
    Gdy wejdzie nowa ustawa to wszystko sie zmieni. To nie ja mam czekac, tylko
    ty masz sie zatrzymac i przepisy musza byc z korzyscia dla pieszego gdyz
    jest zawsze slabszy i bezbronny.
    Czytajac te wszystkie twoje brednie jeszcze bardziej sie utwierdzam w
    przekonaniu, ze zmiana jest konieczna na taka jak we Francji czy Norwegii a
    i pewnie niedlugo w innych krajach.

    Reszty tych glupot o zabarwieniu politycznym i kolejnej zlej interpretacji
    zdarzenia i przepisow nie chce mi sie komentowac bo robione to juz bylo
    wielokrotnie.
    Na osobista wycieczke pod moim adresem "Ot kolejny zatwardzialy leb"
    delikatnie odpowiedzialem ci wyzej, ale nastepnym razem lepiej mnie nie
    prowokuj bo znowu bede niekulturalny :)
    Aha i zawsze mozesz sie przeniesc na twoj ulubiony wschod, tam na drodze
    bedziesz mial pole do popisu. Moze nawet zalapiesz sie na jakies video,
    fajnie sie to oglada :)