  • Data: 2014-03-27 13:23:04
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-27 12:40, Czesław Wiśniak pisze:

    > Sposobem na zapewnienie większego bezpieczeństwa pieszym może być m.in.
    > zmiana przepisów w zakresie pierwszeństwa pieszych na przejściu i w jego
    > bezpośrednim sąsiedztwie i ich skuteczne egzekwowanie od kierujących
    > pojazdami."
    Sposobem na zwiększenie bezpieczeństwa pieszych jest uświadomić im, że
    jak nie będą uważać, to zginą. A zamiast tego robi się akcje "10 mniej
    ratuje życie". Owszem, ratuje, ale najczęściej debilom, bo mądry się
    rozejrzy. A jak damy pieszym jeszcze większe prawa, to w ogóle zaczną
    chodzić po ulicach "bo mam pierwszeństwo". Już dzisiaj w niektórych
    miejscach normą jest przechodzenie przez 3 pasmową ulicę w okolicach 40m
    od przejścia, bo "musiałbym nadłożyć drogi".

    Pozdrawiam,
    Jarek