  • Data: 2011-12-08 18:43:48
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: duddits <p...@R...tv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-08 16:45, koszykarz pisze:
    > Mam dylemat poszukuje moto do dalekiej turystyki po gorszych drogach
    > i szutrze . Ale jakoś ciesko sie zdecydować. Na motocyklu pokonuje ok
    > 20-30 tyś rocznie. Jak do tej pory obstawiałem za GS-em jednak
    > wczoraj dealer yamahy zaproponował mi za moją fjr08 -37 tyś biorąc ją
    > w rozliczeniu. No i tak zaczęło to za mną chodzić ...
    > Niby w testach wygrywa Gs ale nie wszystkie testy są obiektywne.

    Ten robiony przez dziennikarza jest dość bezstronny:
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/v
    ideos/2011/December/dec0811-video-yamaha-xtz1200-sup
    er-tenere-long-term-review/

    Napiszę krótko: brałbym GS-a :)

    Dlaczego GS:
    - silnik (boxer) lepiej ciągnie z dołu
    - ABS, ASC - można wyłączyć jednym guzikiem na kierownicy (z tego co
    mówi koleś powyżej w Yamasze ABS-u nie da się wyłączyć)
    - ESA, charakterystykę zawieszenia też sobie możesz wyklikać
    - jest lżejszy od Tenerki
    - przewody hamulcowe w stalowym oplocie

    > Dlatego interesuje mnie wasza opinia.

    A tu masz o GS-ie, trochę przegadane, można obejrzeć na podglądzie :)
    http://www.youtube.com/watch?v=p-JvF6-LL7w

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach